וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נידה את אחד הקפטנים ועורר מרד: ז'ורז'ה ז'סוס פוטר מבנפיקה

לאחר ששלח את פיצי להתאמן לבד, השחקנים סירבו לעלות לאימון והובילו את המועדון להודיע על סיום דרכו של המאמן בן ה-67, בתום קדנציה מאכזבת. אתלטיקו מיניירו תהיה התחנה הבאה?

תקציר: פמליקאו - בנפיקה 4:1/ספורט1

הקדנציה השנייה של ז'ורז'ה ז'סוס בבנפיקה, שהחלה אשתקד בקול תרועה רמה, הסתיימה היום (שלישי) בנסיבות עגומות לאחר שהנשרים הודיעו על סיום דרכו של המאמן בהסכמת שני הצדדים. בפורטוגל שפכו אור על הסכסוך הפנימי שהביא לפרידה של המאמן בן ה-67 מהקבוצה מליסבון.

לפני חמישה ימים בנפיקה הובסה 3:0 על ידי היריבה המושבעת פורטו במסגרת שמינית גמר הגביע הפורטוגלי, ולאחר המשחק, פיצי, אחד הקפטנים בקבוצה, ביקר את הגישה של חבריו בצורה שלא התקבלה יפה אצל ז'סוס. בתגובה, המאמן נידה את הקשר ושלח אותו להתאמן בנפרד, אלא ששאר השחקנים כלל לא אהבו את ההחלטה.

לפי "רקורד", שחקני בנפיקה פתחו במרד וסירבו להתאמן כאות הזדהות עם פיצי, כאשר המעשה הוביל להתערבות של הנשיא רוי קוסטה, שלא נותרה לו ברירה אלא לשחרר את ז'סוס, שעל פי הדיווחים ביקש בעצמו לעזוב את התפקיד.

מאמן בנפיקה ז'ורז'ה ז'סוס. PATRICIA DE MELO MOREIRA/AFP, GettyImages
השחקנים זרקו אותו מהקבוצה. ז'ורז'ה ז'סוס/GettyImages, PATRICIA DE MELO MOREIRA/AFP

בתקשורת הפורטוגלית דווח כי המועדון ימשיך לשלם למאמן עד שימצא קבוצה חדשה, ומי שהוזכרה כמועמדת היא אלופת ברזיל הטרייה, אתלטיקו מיניירו, אותה עזב במפתיע אלכסי סטיבל המכונה 'קוקה'. ז'סוס נחשב למועמד המוביל של אתלטיקו מיניירו לתפקיד. עוד קבוצה שפנתה אליו הייתה פלמנגו, שאותה הוביל ז'סוס לזכייה היסטורית בגביע ליברטדורס ב-2019, אלא שבסופו של דבר מי שקיבל את המשרה הוא אקס מכבי תל אביב פאולו סוזה.

130 מיליון דולר השקיעה בנפיקה ברכש מאז חזרתו של ז'סוס למועדון, כאשר רשימת ההחתמות כללה בין השאר את דרווין נונייס, אברטון וניקולאס אוטאמנדי, אך לא הולידה זכייה בשום תואר בעונה שעברה ובנפיקה סיימה במקום השלישי בליגה הפורטוגלית. לזכותו של ז'סוס ניתן לזקוף את ההעפלה של הנשרים לשמינית גמר ליגת האלופות בעונה הנוכחית, כאשר בשלב הבתים הביסו 0:3 את ברצלונה ועלו על חשבונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully