וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי ספגה בתוספת הזמן נגד ברייטון, מנצ'סטר סיטי ניצחה בברנטפורד

לוקאקו (28) חזר להרכב והבקיע מחזור שני ברציפות, אבל השחפים השוו בצדק מנגיחה של וולבק (91) שקבע 1:1. פודן פתח וכבש ב-0:1, האלופה ברחה לליגה עם יתרון 8 נקודות בפסגה

תקציר: צ'לסי - ברייטון 1:1/ספורט1

המחזור ה-20 בפרמיירליג נמשך הערב (רביעי) עם האלופה מנצ'סטר סיטי שהשיגה ניצחון ליגה 10 ברציפות, הפעם עם 0:1 אצל ברנטפורד ולזכותה כבר יתרון של 8 נקודות בפסגה. במשחק המוקדם נרשמה דרמה, כאשר צ'לסי ספגה בתוספת הזמן נגד ברייטון ושבה לסורה עם 1:1 ביתי, במשחק בו הבלוז גם איבדו את ריס ג'יימס שנפצע.

שחקני צ'לסי מאוכזבים. רויטרס
לא הצליחו לרשום ניצחון שני ברציפות. שחקני צ'לסי מאוכזבים/רויטרס

צ'לסי - ברייטון 1:1

אלופת אירופה חזרה למסלול הניצחונות עם מהפך בווילה פארק, במשחק בו רומלו לוקאקו חזר לשחק כמחליף והספיק לכבוש ולסחוט פנדל, אבל הערב היא שבה לסורה - לא רק שהיא לא הצליחה לרשום ניצחון שני ברציפות ולשמור על מרחק של שש נקודות מהמוליכה מנצ'סטר סיטי, אלא שהיא ספגה בתוספת הזמן ואמנם שבה למקום השני ונהנתה שוב משער של לוקאקו, אבל הסיום היה הכי עגום שיש מבחינתה והיא עם ניצחון אחד בלבד בארבעת המחזורים האחרונים.

לוקאקו מצא את הרשת בדקה ה-28 אחרי כדור קרן של מייסון מאונט, אבל מאותו רגע ועד הסיום צ'לסי נעלמה ולא הצליחה לסכן את רוברט סאנצ'ס בין הקורות של השחפים. אם לא די בצרות אצל צ'לסי, יממה אחרי שהיא התבשרה שהמגן השמאלי בן צ'ילוול ייאלץ לעבור ניתוח וכבר לא צפוי לשוב לשחק העונה, הערב היא גם איבדה את המגן הימני ריס ג'יימס שנפצע והוחלף בדקה ה-27.

ברייטון, שבחזור הקודם גברה על ברנטפורד וניצחה לראשונה אחרי יותר משלושה חודשים, תקפה ללא הרף וכבר הצליחה להכניע את אדואר מנדי וראתה את הכדורים מורחקים מהקו או מפספסים את המסגרת, עד שבדקה ה-91 היה זה החלוץ המחליף דני וולבק שעלה גבוה מעל כולם ונגח כדור שקבע חלוקת נקודות.

עוד בוואלה!

רכש ראשון בעידן צ'אבי: פראן טורס חתם לחמש שנים וחצי בברצלונה

לכתבה המלאה
רומלו לוקאקו, צ'לסי. Shaun Botterill, GettyImages
חזר להרכב ושוב כבש, אבל זה לא הספיק. לוקאקו/GettyImages, Shaun Botterill

מהלך המשחק

דקה 17: החמצה גדולה של הבלוז. הקפטן ססאר אספיליקואטה נכנס לרחבה, קיבל כדור ומצא את עצמו בעמדה נוחה, אבל בעט כדור חזק שנעצר בקורה הימנית של סאנצ'ס.

דקה 25: לוקאקו נזהר מלהיכנס לנבדל, קיבל כדור ומיד מסר אותו למאונט שביצע עקיפה, האחרון בעט כדור חזק שסאנצ'ס הדף היטב.

דקה 28, 0:1 לצ'לסי: קרן של מאונט מצד ימין מצאה את ראשו של לוקאקו, שנגח לפינה הרחוקה והבקיע מחזור שני ברציפות. ניל מופיי טען שהחלוץ פגע בו בניסיון להגיע לכדור, השופט וצוות ה-VAR לא הרתשמו.

דקה 57: ברייטון לוחצת והיה זה מופיי שהיה קרוב מאוד להכניע את מנדי, אבל הכדור שלו פספס את המסגרת בסנטימטרים.

דקה 60: עוד התקפה טובה של ברייטון ושוב מנדי שיצא מהשער לא יכול היה להושיע, אבל הבעיטה של מופיי מול שער חשוף נבלמה היטב על ידי שחקני ההגנה שסגרו את השער.

דקה 86: אחרי דקות ארוכות ללא מצב ממשי, לוקאקו מצא את עצמו באחד על אחד, אבל לחץ של ההגנה בשנייה האחרונה הקשתה עליו למצוא את המסגרת.

דקה 91, ברייטון חזרה ל-1:1: לשחפים הגיע השוויון והם השיגו אותו בתוספת הזמן. דני וולבק, שעלה מהספסל, עלה גבוה ונגח כדור עוצמתי, מנדי נכנע והפעם גם הוציא כדור מהרשת.

צפו בתקציר הניצחון של מנצ'סטר סיטי בברנטפורד

תקציר: ברנטפורד - מנצ'סטר סיטי 1:0/ספורט1

ברנטפורד - מנצ'סטר סיטי 1:0

מנצ'סטר סיטי מציגה כדורגל מסחרר וסופרת כבר 10 ניצחונות ליגה רצופים. הפעם היא הסתפקה בשער בודד של פיל פודן, שכבר בדקה ה-16 הכריע את ההתמודדות מבישול נפלא של קווין דה בראונה, אבל זה הספיק לה כדי להגדיל את היתרון בפסגה ל-8 נקודות מצ'לסי ו-9 מליברפול, כנראה בדרך לאליפות שנייה ברציפות ורביעי בחמש השנים האחרונות.

ברנטפורד מציגה את ההגנה השנייה בטיבה מבין 10 האחרונות והיא אכן הצליחה לעצור חלקית את סיטי שהבקיעה 17 שערים בשלושת המחזורים שקדמו למפגש ביניהן, אבל רגע של גאונות מצד דה בראונה עשה את שלו. פפ גווארדיולה גם השיב להרכב את פודן ואת ג'ק גריליש, שעל פי הפרסומים הודחו מההרכב במשחקים האחרונים בעקבות עבירות משמעת.

זה היה מפגש ראשון בין הקבוצות מאז ינואר 1997 (אז 0:1 לסיטי בגביע) כאשר בליגה הבכירה הן לא שיחקו זו מול זו מאז דצמבר 1937 (אז 1:2 לברנטפורד).

ג'ק גריליש, פיל פודן, שחקני מנצ'סטר סיטי. Clive Rose, GettyImages
חזרו להרכב וסייעו לבריחה בפסגה. גריליש ופודן/GettyImages, Clive Rose

מהלך המשחק

דקה 15: ברנטפורד הגיעה לשתי הזדמנויות ענקיות וקשה להאמין שלא הבקיעה. תחילה כדור שפגע בדיאס ושינה כיוון כמעט הכניע את אדרסון שסיפק הצלה אדירה לקרן, בסיומה היה זה המגן קנסלו שהרחיק מהקו.

דקה 16, 0:1 למנצ'סטר סיטי: כמאמר הקלישה, מי שלא כובש - סופג. הסיטיזנס יצאו להתקפה מהירה ובסיומה דה בראונה מסר כדור מושלם לפודן, שמקרוב כבש שער קל.

דקה 43: כוכב ברנטפורד, איבן טוני, ניצל מכרטיס אדום. החלוץ נתפס במצלמות דורך על פרננדיניו מיד אחרי שהברזילאי ביצע עליו עבירה, אבל שופטי המסך החליטו שלא להתערב.

דקה 46: המחצית השנייה כמעט החלה עם שחזור השער הראשון של סיטי, אבל הפעם המסירה של דה בראונה נחתה על ראשו של פודן והאחרון נגח החוצה.

דקה 66: הפעם דה בראונה העדיף לבעוט ולא למסור, הכדור ננעץ בקורה למזלם של הדבורים.

דקה 86: דה בראונה הרים כדור נייח מושלם שלאפורט בנגיחה תרגם לשער קל, אבל נבדל קטנטן הוביל לפסילתו.

קווין דה בראונה, מנצ'סטר סיטי. Catherine Ivill, GettyImages
יודע למי להודות. פודן ודה בראונה חוגגים/GettyImages, Catherine Ivill

המחזור ה-20 יינעל מחר עם המשחק האחרון לשנת 2021 בפרמיירליג, כאשר מנצ'סטר יונייטד תפגוש את ברנלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully