וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד ההתעמלות האריך חוזים לאיילת זוסמן וסרגיי וייסבורג עד לוס אנג'לס 2028

זוסמן, שהייתה שותפה לזהב של לינוי אשרם בטוקיו, תמונה למאמנת הראשית בהתעמלות אומנתית, בעוד וייסבורג, שהיה שותף לזהב של ארטיום דולגופיאט, ימונה למאמן הראשי בענף התעמלות מכשירים

ריאיון ארטיום דולגופיאט/צילום: לילך וייס, עריכת וידאו: ליר שפיגלר

הנהלת איגוד ההתעמלות קיימה היום (שלישי) ישיבה בווינגייט ובה אישרה את הארכות החוזים של המאמנים איילת זוסמן וסרגיי וייסבורג עד ספטמבר 2028, כך שהם יכינו את הנבחרות גם לפריז 2024 וגם ללוס אנג'לס 2028.

איילת זוסמן, מאמנת נבחרת הנשים של ישראל בהתעמלות. באדיבות איגוד ההתעמלות, אתר רשמי
איילת זוסמן/אתר רשמי, באדיבות איגוד ההתעמלות
סרגיי וייסבורג, מאמן נבחרת ישראל בהתעמלות. באדיבות איגוד ההתעמלות, אתר רשמי
סרגיי וייסבורג/אתר רשמי, באדיבות איגוד ההתעמלות

זוסמן, שאימנה את לינוי אשרם בדרך לזכייה במדליית הזהב בטוקיו ולשלל הישגים נוספים, תמונה למאמנת הראשית בענף התעמלות אומנותית - נבחרות אישית וקבוצתית.

וייסבורג, שאימן את אלכס שטילוב מגיל 17 ואת ארטיום דולגופיאט שזכה בזהב בטוקיו מגיל 12, ימונה למאמן הראשי בענף התעמלות מכשירים - נבחרות בנים.

עוד בוואלה!

רוסיה לא סולחת: לינוי אשרם ברשימת "הסקנדלים הגדולים בספורט"

לכתבה המלאה

אבי שגיא, יו"ר איגוד ההתעמלות: "איגוד ההתעמלות, בשיתוף פעולה עם הוועד האולימפי, עמל במרץ יחד עם המאמנים והמתעמלים לקראת המשחקים האולימפיים פריז 2024 המהווים מטרה נעלה ואבן דרך חשובה בענף ההתעמלות בישראל. במקביל ומתוך ראייה אסטרטגית ארוכת טווח, אנו חושבים קדימה ופנינו גם ללוס אנג'לס 2028. לאחר חשיבה מעמיקה הגענו למסקנה כי איילת זוסמן וסרגיי וייסבורג הם הצוות הנכון להובלת הענף - כל אחד בתחומו. שניהם מאמנים מקצועיים ברמה בינלאומית, אשר הוכיחו את עצמם בטוקיו 2020 והביאו מדליות זהב וכבוד רב למדינת ישראל ולענף ההתעמלות. אנו מאחלים להם בהצלחה ובטוחים כי תחת הובלתם נזכה להישגים נוספים בפריז ובלוס אנג'לס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully