וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בליגת העל: חולון מארחת את נס ציונה בקרב צמרת

עודכן לאחרונה: 28.12.2021 / 15:50

המחזור ה-12 בליגת העל: הסגולים יקוו להישאר במקום השני כשיארחו את הקבוצה של ליובין (19:30), במפגש בו קבוצת החוץ בדרך כלל מנצחת. ניב משגב עשוי לחזור לשחק לראשונה אחרי יותר מחודש

אוהדי הפועל חולון רבים עם המאבטחים בסיום המשחק מול ברינדיזי במסגרת ליגת האלופות של פיב"א/על פי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

המחזור ה-12 בליגת העל, שיפתח את הסיבוב השני, יחל מחר (רביעי, 19:30) ויימשך נכון לעכשיו עד תחילת חודש מרץ, בעקבות דחיית המשחק בין הפועל באר שבע להפועל ירושלים. המחזור ייפתח עם המפגש בין הפועל חולון לעירוני נס ציונה, כאשר בסיבוב הראשון ניצחו הסגולים 73:85.

הנתונים: שמונה מתוך עשרת המשחקים האחרונים בין הקבוצות בליגה הסדירה נגמרו בניצחון חוץ, אלא שדווקא בפלייאוף של העונה שעברה הצליחו הקבוצות לשמור על הביתיות, כשחולון גברה 1:2 על נס ציונה בסדרה דרמטית. העונה הכתומים סופגים 87.4 נקודות בממוצע במשחקי החוץ, יותר מכל קבוצה אחרת בליגה. חולון הפסידה בסיבוב הראשון רק פעם אחת נגד קבוצות ממקומות 1-6, סיימה במאזן 3:3 מול יריבות ממקומות 7-12.

שחקן הפועל חולון גיא פניני. אודי ציטיאט
ינסה לעזור לחולון להיראות יותר טוב. פניני/אודי ציטיאט

במרכז ההתמודדות: גיא פניני. אחרי סל הניצחון בבאר שבע וכשהוא מחזיק בתואר השחקן המבוגר בליגה בעקבות הפרישה של יהונתן שולדבראנד, ינסה הפורוורד של הפועל חולון לעזור לקבוצתו להיראות קצת יותר טוב ולשמור על מקומה השני בטבלה.

בכמה מילים: קבוצתו של מאוריציו בוסקאליה רחוקה מלהבריק לאחרונה, אך דווקא בבאר שבע היא שיחקה טוב במשך שלושה רבעים לפני שנעצרה וכמעט איבדה את המשחק. בעוד שבוע תפגוש חולון את בשיקטאש בסדרת הפליי אין בליגת האלופות של פיב"א, כך שהיא רוצה להגיע במומנטום טוב ועל הדרך להכניס את אדם סמית' לעניינים ולהחזיר את ניב משגב מהפציעה. נס ציונה חזרה לנצח בתחילת השבוע, כשניצלה את הסגל החסר של הפועל חיפה. שחקניו של ליאור ליובין עדיין לא חזרו לפורמה הטובה שהיו בה בתחילת החודש, אך כשהם מסיימים במאזן חיובי סיבוב שהחל בשלושה הפסדים, לאיש אין תלונות במערכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully