וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק באר שבע ומכבי חיפה: מאבק האליפות של שופטי ליגת העל

עודכן לאחרונה: 28.12.2021 / 12:14

האנשים עם המשרוקית במתח לקראת השיבוצים ברצף המשחקים הגדולים. ריינשרייבר פייבוריט, ליאני בתמונה, גרינפלד לא בתמונה

תקציר: מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

שלושת המחזורים הקרובים צפויים לתת מבט יותר ברור על הצמרת הגבוהה של ליגת העל. מכבי תל אביב ניצחה אתמול את מכבי פתח תקוה והתבססה במקום השלישי אחרי המוליכה הפועל באר שבע ומכבי חיפה שנמצאת במקום השני. בשלושת המחזורים הקרובים שלוש המובילות ייפגשו בינן לבין עצמן ולאחר מכן ייתכן שנדע הרבה יותר לאן כל אחת מהגדולות הולכת בעונה הזו. מכבי תל אביב כידוע רחוקה מאוד מהפועל באר שבע וממכבי חיפה, אבל יכולה להשפיע על הצמרת הגבוהה וגם לסמן סופית לאן העונה שלה הולכת.

מעבר לעניין שבין הקבוצות, הרצף הנדיר הזה מעורר הרבה עניין גם בין השופטים וקיימת דריכות גדולה בצמרת השופטים באשר לשיבוצים של הוועדה המקצועית של האיגוד בראשות לירן וקסברגר והמשבץ איתן תבריזי. תבריזי שיוציא בהמשך היום את השיבוצים למחזור הקרוב ובתוכם המשחק הגדול בין מכבי חיפה למכבי תל אביב, הודה הבוקר כי הפעם הוא לוקח בחשבון את שלושת המשחקים הקרובים בין שלוש הגדולות ולא רק מתייחס למחזור הקרוב. "בטוח שאיתן סוגר בינו לבין עצמו כבר היום מי ישפוט בשלושת המשחקים הגדולים הקרובים", העריך הבוקר שופט בכיר.

השופט גל לייבוביץ' מוציא כרטיס אדום לשחקן מכבי חיפה עומר אצילי. מאור אלקסלסי
לא ישובץ למשחק גדול בקרוב אחרי הסערה בחיפה בסיבוב הראשון. לייבוביץ'/מאור אלקסלסי

בסיבוב הראשון נבחר רועי רינשרייבר לשפוט את המשחק בין מכבי תל אביב למכבי חיפה בבלומפילד. המשחק עבר בשלום מבחינת השופט הבכיר וקרוב לוודאי שהוא ישובץ לאחד משלושת המשחקים הקרובים. אביעד שילוח היה השופט בטרנר במשחק בין הפועל באר שבע למכבי תל אביב ולאורחת שהפסידה היו הרבה טענות כלפיו. במשחק בין מכבי חיפה להפועל באר שבע שפט גל לייבוביץ' והמפגש היה סוער מאוד עם הרחקות ופנדלים. באיגוד השופטים טענו אז שהוא היה משחק שיצא משליטה. שילוח ולייבוביץ' לא יזכו להיות משובצים באחד משלושת המשחקים הגדולים הקרובים בעקבות זאת.

בין השופטים קיימת הערכה הבוקר שלירן ליאני ישפוט כמעט בוודאות את אחד המשחקים ועל השניים האחרים יתחרו כאמור ריינשרייבר וגם דניאל בר נתן, איתן שמואלביץ' ויגאל פריד.

השופט הבכיר של האיגוד אוראל גרינפלד לא נמצא בתקופה טובה ורק בשבת האחרונה חזר לשפוט אחרי השעייה עקב טעות במשחק בין מ.ס. אשדוד לעירוני קרית שמונה שסיים את הסיבוב הראשון בו היה שופט ה-VAR. גרינפלד תמיד נספר למשחק גדול, אבל ספק רב אם באיגוד השופטים יילכו עליו לאחד משלושת המחזורים הקרובים שכאמור מעוררים עניין רב לא רק בקרב על האליפות, אלא גם בין השופטים עצמם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully