וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת ההכרזה על פראן טורס: ברצלונה חוששת מתרחיש "אבסורדי ומגוחך"

בארסה צפויה להודיע על ההחתמה הנוצצת במהלך היום, אבל הקשיים הבירוקרטיים וחוקי הפייר פליי מעלים סימני שאלה: האם הקטלונים ייאלצו "לזרוק חצי מהסגל" בשבילו, ולמה גווארדיולה באמת ויתר עליו

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 3:6 על לסטר סיטי/ספורט1

למרות עיכובים טכניים ובירוקרטיים, ברצלונה צפויה להכריז במהלך היום (שלישי) על אחת העסקאות הגדולות שעשתה בשנים האחרונות, רכישתו של פראן טורס ממנצ'סטר סיטי תמורת 55 מיליון יורו. החלוץ המבטיח כבר נמצא בברצלונה יומיים וכבר חתם על החוזה עם קבוצתו החדשה, אבל מנצ'סטר סיטי מעכבת מעט את החתימה הרשמית כדי לסגור את הקצוות האחרונים שנותרו פתוחים.

בברצלונה משוכנעים שטורס יהיה חלוץ העתיד של המועדון וימלא את הוואקום שהותיר אחריו לואיס סוארס, אבל לצד האופטימיות יש גם חשש, שנובע בעיקר מההשלכות הכלכליות שעלולות להיות על המועדון בעקבות ההחתמה. לפי "מונדו דפורטיבו", חוקי הפייר פליי החדשים שהנהיגה הליגה הספרדית יקשו מאוד על הקבוצה, במיוחד אחרי הצטרפותו של טורס. לפי שעה בכלל לא ברור מתי הליגה תאשר את רישומו של החלוץ, אבל כשזה יקרה, המועדון יקווה שהחוקים המחמירים בנוגע לסך המשכורות המותר לא ייכנסו לתוקף, או לכל הפחות יהיו קלים יותר.

ב"מונדו דפורטיבו" כתבו הבוקר ש"יש דאגה אמיתית בברצלונה מסוגיית הפייר פליי" ודיברו על תרחיש "אבסורדי ומגוחך" בו בארסה תוכרח להיפטר ממספר רב של שחקנים כדי לעמוד בתקנות. לפי גורם במועדון, אם החוקים יישארו כפי שהם, "או ששחקנים יצטרכו לשלם כדי לשחק אצלנו, או שנצטרך לזרוק חצי מהסגל".

שחקן מנצ'סטר סיטי פראן טורס. Gareth Copley/, GettyImages
המחיר יהיה כבד מדי? פראן טורס/GettyImages, Gareth Copley/

שחקן מפתח בסוגייה הזו הוא עוסמאן דמבלה, שאם יחליט להאריך חוזה "יתקע" את תקרת השכר של המועדון, אם יעזוב בקיץ, לעומת זאת, בארסה תקבל אוויר לנשימה.

כך או כך, סימני השאלה סביב טורס הם לא רק בירוקרטיים אלא גם מקצועיים. ב"אל לארגרו" תהו הבוקר האם טורס הוא באמת הכוכב הבא של ברצלונה, לאור העובדה שפפ גווארדיולה ויתר עליו בקלות יחסית ואיפשר לו לעזוב את מנצ'סטר סיטי.

"אנחנו יודעים שהוא מתאים לסגנון שצ'אבי רוצה לשחק בו, אבל עדיין לא יודעים מה הוא באמת מסוגל לתת. הרי הסגנון של פפ גווארדיולה אמור להיות דומה לזה של צ'אבי, וברור שאם פפ באמת היה מאמין בו, הוא היה מתעקש שימשיך אצלו. כנראה שהוא ראה בו משהו שלא מתאים לו", כתבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully