וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימון ביילס היא ספורטאית השנה שלכם, איליין תומפסון שנייה

למרות הכישלון באולימפיאדה, המתעמלת האגדית קיבלה 38% מהקולות, האצנית הג'מייקנית המופלאה הסתפקה ב-22%, אמה מקאוון במקום השלישי עם 12%

התגובות לפרישתה של סימון ביילס מתחרות הקרב רב הקבוצתית/רויטרס

סימון ביילס היא ספורטאית השנה שלכם, אחרי שבסקר בין עשרות אלפי גולשי וואלה! ספורט שנערך בשבועות האחרונים המתעמלת האמריקאית זכתה ל-38% מהקולות. חמש שנים אחרי שהוכתרה לאחת המתעמלות הגדולות אי פעם וחזרה מאולימפיאדת ריו עם ארבע מדליות מזהב ואחת מארד, ביילס הסתפקה בטוקיו רק במדליית כסף בתרגיל הקבוצתי ובארד בתרגיל הקורה, אך העובדה שחזרה למזרן אחרי סערת הקריסה המנטלית שלה בזמן המשחקים האולימפיים גרמה לה להיכנס לליבם של מיליונים ברחבי העולם.

למקום השני עם 22% הגיעה איליין תומפסון, האצנית הג'מייקנית שזכתה בזהב כפול ב-100 וב-200 מטר בריו, ושיחזרה בענק את ההישג גם בטוקיו, שם צירפה גם מדליית זהב בריצת השליחות. אמה מקאוון, השחיינית האוסטרלית שחזרה מטוקיו עם ארבע מדליות זהב ושלוש מדליות ארד סיימה שלישית עם 12%.

מי ספורטאית השנה שלכם?

22%
איליין תומפסון
7%
סיפאן חסן
10%
יולימאר רוחאס
11%
אמה מקאון
11%
אשלי בארטי
39%
סימון ביילס
הסקר הסתיים
12009 משתתפים

במקום הרביעי עם 11% דורגה אוסטרלית נוספת - אשלי בארטי, שהוכתרה לראשונה בקריירה לאלופת ווימבלדון. חמישית עם 10% סיימה יולימאר רוחאס, קופצת המשולשת מוונצואלה שכיכבה בטוקיו וניפצה ב-17 סנטימטרים את שיא העולם מ-1995 כשריחפה ל-15.67 מטר. סיפאן חסן, ההולנדית שזכתה בזהב ב-10,000 מטר וב-5,000 מטר בטוקיו והסתפקה בארד ב-1,500 מטר קיבלה 7% מהקולות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully