וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברט לבנדובסקי הוא ספורטאי השנה שלכם, אנטטוקומפו שני

החלוץ הפולני קטף 42% מהקולות, היווני שזכה לראשונה באליפות ה-NBA קיבל 26%, נובאק דג'וקוביץ' במקום השלישי עם 13% בלבד למרות שנה חלומית

רוברט לבנדובסקי שובר את שיא הכיבושים לעונה אחת בבונדסליגה/ספורט1

רוברט לבנדובסקי הוא ספורטאי השנה שלכם, אחרי שבסקר בין עשרות אלפי גולשי וואלה! ספורט שנערך בשבועות האחרונים הפולני זכה ללא פחות מ-42% מהקולות. כזכור, חלוץ באיירן מינכן לא חשש להביע את אכזבתו מהעובדה שליאו מסי הקדים אותו במירוץ לכדור הזהב וזכה לתמיכה של רבים בעולם הכדורגל, אחרי עונת שיא שכללה 69 שערים.

למקום השני הגיע יאניס אנטטוקומפו עם 26%, הודות להיסטוריה שעשה עם מילווקי באקס אותה הוביל לאליפות ראשונה מאז 1971, וכמובן הראשונה בקריירה הנדירה והעדיין צעירה של הגריק פריק. למקום השלישי הגיע נובאק דג'וקוביץ' עם 13% בלבד, למרות הוכתר השנה גם לאלוף אוסטרליה, גם לאלוף רולאן גארוס וגם לאלוף ווימבלדון.

מי ספורטאי השנה שלכם?

26%
יאניס אנטטוקומפו
13%
נובאק דג'וקוביץ'
6%
ז'ורז'יניו
43%
רוברט לבנדובסקי
6%
קרסטן ורהולם
6%
קיילב דרסל
הסקר הסתיים
17059 משתתפים

במקום הרביעי עם 7% דורג קרסטן ורהולם, הפנומן הנורבגי שחרך את המסלול באולימפיאדת טוקיו וניפץ ב-76 מאיות את שיא העולם בריצת 400 מטר משוכות כשקבע תוצאה מדהימה של 45.94 שניות. ז'ורז'יניו, שחקן השנה של אופ"א בזכות הזכיות ביורו עם איטליה ובליגת האלופות עם צ'לסי, קיבל 6% מהקולות, כמו גם קיילב דרסל, השחיין האמריקאי שקטף חמש מדליות זהב בטוקיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully