וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנגניק "לא מרוצה": יונייטד "הבכיינית" פישלה, רונאלדו ניצל מהרחקה

עודכן לאחרונה: 28.12.2021 / 8:58

מאמן מנצ'סטר יונייטד הודה ש"לא אהבתי בכלל" את ה-1:1 מול ניוקאסל, רונאלדו החלש לא הורחק למרות הכניסה הפרועה, גארי נוויל מאשים בגישה תבוסתנית

תקציר: ניוקאסל - מנצ'סטר יונייטד 1:1/ספורט1

רק אדינסון קבאני מנע הפסד: מנצ'סטר יונייטד סיימה אתמול (שני) ב-1:1 מול ניוקאסל, במשחק שבו הפגינה נחיתות ברורה מול יריבתה מהתחתית, ובנס יצאה ממנו עם נקודה. השדים האדומים חזרו לשחק אחרי 16 ימים, ואיבדו נקודות ראשונות בליגה בעידן רנגניק: סן מקסימן כבש שער נפלא למארחת (7), קבאני המחליף השווה (71), והשוער דויד דה חאה הציל לקראת הסיום בהדיפה גדולה, כשגם הקורה מנעה מניוקאסל לחגוג ניצחון חשוב.

כריסטיאנו רונאלדו, ברונו פרננדש שחקני מנצ'סטר יונייטד מאוכזבים. רויטרס
שוב אכזבו. יונייטד/רויטרס
אדינסון קבאני שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג שער. רויטרס
בטוחים שאתם מסכימים לשחרר אותו? קבאני/רויטרס

המאמן רנגניק הודה בסיום: "אתה חייב להגיע מוכן למשחקים כאלה כדי לנצח אותם, וזה לא היה המקרה הפעם. כשהכדור היה אצלנו איבדנו אותו בקלות מדי. גם השער שלנו לא הפך את זה לקל יותר. לא אהבתי את המשחק בכלל. מלבד לכמה רגעים, בכלל לא שלטנו במשחק. זה עניין של אנרגיה, פיזיות, לזכות בכדורים החופשיים, ובתחומים האלה לא היינו במיטבנו. זה לא עניין של מערך, אלא של מידת האגרסיביות. אם אתה רוצה לנצח כמו קבוצה כמו נויקאסל, אתה חייב להיות פיזי. זה לא קרה, ובגלל זה התקשינו. זכינו פה בנקודה, לא איבדנו שתיים".

הכוכב הגדול של יונייטד, כריסטיאנו רונאלדו, לא נהנה ממשחק טוב מדי, היה מעורב בעבירה אחת חריפה, ועל פי אוהדים רבים ברשתות החברתיות אמור היה להיות מורחק על הכניסה הפראית שלו.

האם רונאלדו היה צריך להיות מורחק?

הפרשן גארי נוויל התלונן על הגישה של שחקני יונייטד, וטען שחלק גדול משחקני הסגל נרתעים מהנוכחות של כרסיטיאנו רונאלדו ברונו פרננדש. "הם שני השחקנים הבכירים בחדר ההלבשה", אמר נוויל על רונאלדו ופרננדש, "זה נוראי עבור השחקנים הצעירים אם שניים מהשחקנים הכי טובים בקבוצה מסתכלים על השאר כאילו הם לא טובים מספיק. לקבאני זה לא מפריע, כי הוא לא נבהל מהנוכחות של רונאלדו או פרננדש. הוא עומד מולם ועוזר לצעירים. אני חושב שהוא צריך להיות על המגרש, כי הם חייבים להיפטר מהגישה הבכיניית שלהם".

הארי מגווייר לא חיפש תירוצים, אבל במקביל גם הזכיר את המצוקה מהקורונה: "כל מתקן האימונים שלנו היה סגור. חצי מהחבר'ה ששיחקו פה היום מתאוששים מהווירוס. אז ברור שזה לא עוזר לנו. לא רוצים לתרץ, אבל אין ספק שזה משפיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully