וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלאח חסארמה מונה למאמן קבוצת הנוער של בני סכנין: "סגירת מעגל"

המאמן בן ה-47 חזר לקבוצה בה רשם שתי קדנציות בימיו כשחקן ויחליף בתפקיד את איימן אבו יונס: "מקווה לשחזר את ההצלחות"

תקציר: בני סכנין - מכבי חיפה 6:0/ספורט1

סלאח חסארמה השלים הערב (שני) את חזרתו לבני סכנין, הפעם כמאמן קבוצת הנוער של המועדון. בלם העבר שיחק במדי סכנין בשתי קדנציות שונות, כאשר ב-1999/00 עלה איתה מהליגה הארצית (אז השלישית) והמשיך לשנתיים נוספות, וב-2005/06 כבר לבש את מדיה בליגת העל.

חסארמה בן ה-47 החליף בתפקיד את איימן אבו יונס שמונה למנהל מחלקת הנוער אחרי שבע שנים כמאמן. לאחר החתימה אמר חסארמה: "אני שמח לחזור לבית שלי, בשבילי זו סגירת מעגל. אני מקווה לשחזר כמאמן קבוצת הנוער את ההצלחות מימיי כשחקן המועדון".

לאחר פרישתו ממשחק ב-2013, חסארמה אימן את קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה וב-2015 הוקפץ לקבוצה הבוגרת. בפברואר 2016 פוטר ואחרי כחמישה חודשים קיבל את תפקיד מאמן נבחרת נערים ב', אותה הדריך במשך יותר מארבע שנים. בנובמבר אשתקד חזר לאמן בוגרים, במ.ס. כפר קאסם מהליגה הלאומית, אבל פוטר אחרי כשלושה חודשים וכעת ישוב לעבוד בליגה לנוער.

סלאח חסארמה מאמן קבוצת הנוער של בני סכנין עם היו"ר מוחמד אבו יונס. בני סכנין, אתר רשמי
יאמן בעתיד גם את הבוגרים? סלאח חסארמה עם מוחמד אבו יונס/אתר רשמי, בני סכנין

בנושא אחר: בני סכנין תעמוד ברביעי לדין בעקבות אירועים שקרו בתבוסה 6:0 למכבי חיפה. מדובר ביריקות של אוהדי הקבוצה לעבר שדר הקווים במשחק, קללות ויריקות גם לעבר מבקר השופטים וכן כוס שתייה שנזרקה מהיציע המערבי ונחתה סמוך לאזור החימום של השחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully