וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה נעצרה, נס ציונה הפסידה, כפר קאסם בפסגת הלאומית

סקציה נס ציונה שדורגה ראשונה הפסידה 2:1 להפועל אום אל פאחם שעלתה לפסגה, אבל אז מ.ס. כפר קאסם חגגה 1:2 בתוספת הזמן מול הפועל ראשון לציון ותפסה בעצמה את המקום הראשון. רק 0:0 לבני יהודה ברמת גן

הגרלת שמינית גמר גביע המדינה בכדורגל 2021/22/צילום: יותם רונן, עריכה: טל רזניק

צמרת הליגה הלאומית ממשיכה להיות צפופה מתמיד והערב (שלישי) קיבלנו עוד חילופים בפסגה, כאשר מ.ס. כפר קאסם חזרה לשם עם 1:2 בדקה ה-94 מול הפועל ראשון לציון הקורסת שנמצאת כבר מתחת לקו האדום. הפועל אום אל פאחם שנייה אחרי מהפך ו-1:2 על המוליכה הקודמת סקציה נס ציונה, ובני יהודה ירדה למקום השלישי עם 0:0 ברמת גן. ניצחון ביתי ראשון העונה לבית"ר תל אביב בת ים שנחלצה מהמקום האחרון, אליו ירדה הפועל עפולה אחרי שספגה שלושער מאליאור משעלי והפועל ניר רמת השרון.

אופיר בנבנישתי שחקן הפועל אום אל פאחם. לילך וייס רוזנברג
עוד מהפך של אום אל פאחם. אופיר בנבנישתי/לילך וייס רוזנברג

הפועל אום אל פאחם - סקציה נס ציונה 1:2

כמה וכמה פעמים העונה הוכיחה המארחת אופי וחזרה מפיגור (השיגה 14 נקודות במשחקים בהם ספגה ראשונה), כשבמקרה הזה המהפך בקרב הצמרת גם הקפיץ אותה למקום שמוביל לליגת העל. נס ציונה הגיעה בהתלהבות גדולה אחרי שהשתלטה על ראשות הטבלה במחזור הקודם והוליכה בזכות מלך השערים דודו ביטון שכבש בדקה ה-26, אבל גיא דהן השווה רגע לפני ההפסקה ואופיר בנבנישתי השלים בדקה ה-53 את המהפך הרביעי העונה של קבוצתו. אחרי שמונה ניסיונות קודמים שלא צלחו, אום אל פאחם מנצחת את נס ציונה לראשונה והיא במקום השני.

דקה 26: גול! ומי אם לא דודו ביטון. איסמעיל ריאן שלח במתפרצת את לבאן קוטאליה שהעביר רוחב ומלך השערים לא התקשה לכבוש מקרוב את ה-12 שלו. 0:1 לנס ציונה.

דקה 44: גול! איבוד כדור רשלני של נס ציונה במרכז המגרש עלה ביוקר, כשבר ירוחם שלח כדור עומק חכם לעבר גיא דהן שהבקיע את השמיני שלו. אום אל פאחם השוותה ל-1:1.

דקה 53: גול! המהפך הושלם. אמיר לביא הרים כדור קרן, הנגיחה של דהן נהדפה על ידי יוסי גינזבורג, אבל על הריבאונד עט אופיר בנבנישתי שירה פנימה. 1:2 לאום אל פאחם.

עוד בוואלה!

כבר לא בלתי מנוצחת בליגה א': עירוני טבריה הפסידה לראשונה העונה

לכתבה המלאה

הפועל רמת גן - בני יהודה 0:0

משחק ליגה עשירי ללא הפסד לקבוצה של יוסי אבוקסיס, אבל הפעם היא הסתפקה בנקודה בלבד ופספסה הזדמנות להשתלט על הפסגה. הפועל רמת גן, שניצחה בשני המשחקים הראשונים עם רוני אוואט על הקווים, המשיכה לייצב את ההגנה שלה שהייתה לפני כן הגרועה בליגה, וגם הייתה ראויה לניצחון, אבל רוי קורין החמיץ, אור זהבי הציל מהקו וכדור של שגיא דרור שרק ליד הקורה. בני יהודה ירדה למקום השלישי בעקבות השער הדרמטי של כפר קאסם.

אור זהבי שחקן בני יהודה. אריאל שלום
רק נקודה ברמת גן. אור זהבי/אריאל שלום

מ.ס. כפר קאסם - הפועל ראשון לציון 1:2

איזו בכורה חלומית לעמיר נוסבאום. המאמן שהגיע לאלופת הסיבוב הראשון במקום שלומי דורה (פוטר במפתיע אחרי ארבעה משחקים בהם הקבוצה לא כבשה וגם הודחה מהגביע), פתח רע את המשחק מול הקבוצה בה החל את הקריירה, אבל סיים אותו במקום הראשון. מתאוס לימה העניק לאורחת יתרון, אבל גם הורחק לפני הירידה להפסקה ונתן את הפוש לקאמבק של כפר קאסם. מוחמד חטיב השווה בדקה ה-51 ומי אם לא הקפטן סאמח מרעב הכריע עמוק בתוספת הזמן. ראשון לציון עם נקודה אחת מתוך 18 מאז מינויו של ריימונד אטפלד, ששוב צפה במשחק מהיציע בשל עונש ההרחקה שלו ועלול להיפרד מהתפקיד אחרי שהקבוצה ירדה אל מתחת לקו האדום.

דקה 31: גול! הבלם דואגי מאלה כשל בהרחקה בתוך רחבת כפר קאסם, מתאוס לימה אמר תודה ולא נכשל מול השוער. 0:1 להפועל ראשון לציון.

דקה 45: כרטיס אדום! לימה שלח מרפק במרכז המגרש לפניו של יזן נסאר והורחק באדום ישיר. ראשון לציון ב-10 שחקנים למחצית שלמה.

דקה 51: גול! הגנת ראשון לציון כשלה בהרחקה על סף הרחבה שלה ובסופו של דבר מוחמד חטיב בעט כדור שטוח בשמאל אל הרשת. כפר קאסם השוותה ל-1:1.

דקה 90+4: גול! איזו דרמה בפתח תקוה. המחליף עמראן אלקרינאוי במסירה גדולה מצא את סאמח מרעב, והקפטן כבש מצד ימין ונתן את האות לחגיגה הגדולה. 1:2 לכפר קאסם והיא בפסגה.

בית"ר תל אביב בת ים - מכבי בני ריינה 0:3

בשעה טובה, ניצחון ביתי ראשון העונה לבית"ר תל אביב. והניצחון המשכנע הזה גם מילט אותה מהקו האדום אל המקום ה-14 המוביל למבחנים. קלמי סבן סופר ארבעה משחקים ללא הפסד וללא ספיגה, בעוד בני ריינה ממשיכה לאבד גובה עם שתי נקודות בלבד מ-12 האחרונות. דור תורג'מן היה במרכז העניינים, עם שער יפה בדקה ה-53 וסחיטת פנדל שנויה במחלוקת אחרי שש דקות, אותה ניצל אסף הרשקו כדי להבקיע. המחליף רווה אסייג חתם את התוצאה בדקה ה-81. ריינה, שטענה לפנדל על ז'וליו סזאר במחצית הראשונה, ספגה לראשונה העונה יותר משני שערים במשחק אחד.

דקה 53: גול! כדור עומק מצוין מצא את דור תורג'מן, שחלף על פני השוער ובעט פנימה את השני שלו העונה. 0:1 לבית"ר תל אביב בת ים.

דקה 59: גול! תורג'מן פרץ לרחבה מצד שמאל וזרק עצמו בטענה לעבירה של נאעל חוטבא. השופט יואב מזרחי איכשהו שרק לפנדל ואסף הרשקו דייק מהנקודה הלבנה. 0:2 לבית"ר תל אביב בת ים.

דקה 81: גול! שילוב של המחליפים, כאשר שחר רוזן שלח לרחבה את רווה אסייג שבנגיעה ירה אל הרשת את הרביעי שלו העונה והראשון אחרי כמעט שלושה חודשים. 0:3 לבית"ר תל אביב בת ים.

דור תורג'מן שחקן בית"ר תל אביב בת ים. אודי ציטיאט
בית"ר תל אביב סוף סוף ניצחה בבית. דור תורג'מן/אודי ציטיאט

הפועל עכו - הפועל אדומים אשדוד 1:1

ההתקפה המלהיבה של הפועל עכו מקרטעת לאחרונה וגם הערב התקשתה ללא זאהי אחמד המוצהב, בעוד אדומים אשדוד קטעה רצף של ארבעה הפסדי חוץ. הבלם אבי מלכה הפתיע בבעיטה מרחוק בדקה התשיעית וחגג שער ראשון אחרי יותר משלוש שנים, אבל בהתקפה הבאה טעות של גיא הרמן סידרה לעכו את השוויון עם שער עצמי של ניר חסון. שתי הקבוצות הסתפקו בנקודה שהשאירה אותן במקומות המובילים לפלייאוף העליון.

דקה 9: גול! הבלם אבי מלכה התקדם באין מפריע ואז הפציץ מ-22 מטרים בחצי גובה אל הרשת. 0:1 לאדומים אשדוד. שער ראשון של הבלם מאז ספטמבר 2018, וגם אז זה היה לרשת עכו, רק במדי הפועל ירושלים.

דקה 10: גול! השוויון המהיר של המארחת. השוער גיא הרמן יצא רע מאוד להרמה מצד שמאל והדף על גבו של ניר חסון, ממנו הכדור התגלגל פנימה וזה שער עצמי. עכו חזרה ל-1:1.

מכבי אחי נצרת - הפועל רעננה 0:0

פרט לבני יהודה יש רק עוד קבוצה אחת שלא הפסידה בשבעת המחזורים האחרונים, וזו הפועל רעננה שנחלצה מהקו האדום בזכות ארבעה ניצחונות ועכשיו תיקו שלישי. אלי כהן הצליח לייצב את הקבוצה וקיווה לחגוג ניצחון חוץ שלישי ברציפות, אבל החמצת פנדל של בן אז'ובל מנעה זאת ממנו. אחי נצרת לא מצליחה להתרומם והיא במקום ה-11, אבל לפחות השיגה נקודה אחרי שני הפסדים.

דקה 16: החמצת פנדל! בן אז'ובל הוכשל ברחבה על ידי גיל סלם וניגש בעצמו לנקודה הלבנה, אבל הבעיטה שלו נהדפה על ידי עומר נחפאוי שכבר עצר שלושה פנדלים העונה.

בן אז'ובל שחקן הפועל רעננה (משמאל) מוחלף על ידי מוחמד עוואדה, ניב גוטליב. אריאל שלום
החמיץ מהנקודה הלבנה. בן אז'ובל/אריאל שלום

הפועל ניר רמת השרון - הפועל עפולה 1:3

אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון ודווקא באצטדיון "הביתי" בלוד שלא מאיר לה פנים העונה, רמת השרון השיגה שלוש נקודות חשובות והתרחקה מעט מהתחתית. אליאור משעלי, שכבש צמד ב-2:2 מול אדומים אשדוד, חגג הפעם שלושער ראשון בקריירת הבוגרים עם שתי נגיחות אחרי הרמות של רועי רבינוביץ' וגם פנדל בתווך. עפולה רק השוותה זמנית מרגלי אלון בוזורגי, נעצרה אחרי שני ניצחונות וירדה למקום האחרון.

דקה 12: גול! אחרי הצמד במחזור הקודם, אליאור משעלי התרומם נהדר להרמה של רועי רבינוביץ' מצד שמאל ונגח פנימה. 0:1 לרמת השרון.

דקה 47: גול! המחליף עילאי חג'ג' מסר מצד שמאל של הרחבה ואלון בוזורגי גלש והרשית. עפולה השוותה ל-1:1.

דקה 51: גול! אבובקאר בארי חדר לרחבה וזרק עצמו מול ידיו המושטות של שריף כיוף. השופט הצביע לעבר הנקודה הלבנה ומשעלי השלים צמד. 1:2 לרמת השרון.

דקה 54: גול! החגיגה של משעלי נמשכת. רבינוביץ' שוב הרים נהדר משמאל ורשם בישול שני, כשהחלוץ נגח לרשת את השלישי שלו במשחק. 1:3 לרמת השרון.

משחקי המחזור ה-18

יום שישי (15:00):

מ.ס. כפר קאסם - הפועל אום אל פאחם
סקציה נס ציונה - מכבי אחי נצרת
בני יהודה - בית"ר תל אביב בת ים
הפועל רעננה - הפועל ניר רמת השרון
הפועל עפולה - הפועל עכו

יום שני (19:00):

הפועל כפר סבא - הפועל רמת גן
מכבי בני ריינה - הפועל ראשון לציון
הפועל אדומים אשדוד - הפועל פתח תקוה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully