וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיו אריה הציע את התפטרותו, הפועל ירושלים סירבה

27.12.2021 / 17:37

מאמן הקבוצה מהבירה הסכים לסיים את תפקידו אחרי פארסת הזרים בדרבי, הוועד המנהל של המועדון כינס ישיבה חירום והכריע שיישאר: "רואים את המקצועיות והחיבור שלו למועדון, מאמינים שישאיר אותנו בליגה"

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל ירושלים/ספורט1

הפועל ירושלים גועשת ביום שאחרי פארסת הדרבי. כזכור, העולה החדשה שיתפה שישה זרים בניגוד לתקנון במהלך ה-1:1 עם בית"ר ירושלים, וצפויה לספוג הפסד טכני. המועדון דן במהלך היום באירועים המסעירים, ולפי הודעת המועדון, המאמן זיו אריה שהיה אחראי למחדל אף הציע את התפטרותו - אך סורב. זאת לאחר שהנהלת במועדון בראשות המנהל המקצועי שי אהרון, ערכו תחקיר בעקבות האירוע.

"כאוהדי הפועל ירושלים, עברנו לאורך הדורות כמה מהדברים המבאסים (והביזאריים) שאוהדי כדורגל יכולים לעבור. אתמול נוסף עוד אחד לרשימה", נכתב בהודעה רשמית מטעם המועדון. "ומה שהכי מתסכל, להבדיל מהרבה אירועי עבר, שהאחראית הפעם היא מערכת מקצועית, אוהבת, שצמחה מתוך הקהילה, ואשר משקיעה את כל כולה כדי להיטיב עם הפועל.

"זה לא הופך את היום הזה לקל יותר. להיפך. טרגי ועוד יותר מאכזב, כי לא היינו אמורים להיות במקום כזה. כבר הגענו לבמה עליה חלמנו. ופה, במקום להוכיח שלמדנו והפנמנו עד תום את הפגמים שמצאנו אצל אחרים, ויצרנו בעמל וחשיבה מערכת מקצוענית עד לפרטי פרטים - כשלנו. אנחנו סופגים כל ביקורת מהקהל שלנו, וכל חץ מבחוץ. מרבית מה שנאמר עלינו - כבר אמרנו לעצמנו, בלי רחמים, בלילה בלי שינה".

"אחרי ההלם והפדיחה, יש לנו עכשיו חוב לכל אחד ואחת מכם, אוהדי הפועל. ואחריות להוכיח שאנחנו ראויים לאמון. נתחיל בהתנצלות מערכתית-אישית, כנה וכואבת. כאוהדים וכאחראים. נמשיך מכאן במגרש האימונים ובמשרדים, במעשים", המשיכו.

זיו אריה מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
הבעת אמון. זיו אריה/ברני ארדוב

"בשעות היום נערך תחקיר בראשותו של המנהל המקצועי שי אהרון, על מנת להבין איך נפלנו למבוכה המיותרת הזו, ששברה את רוח השחקנים שלנו על הדשא ואת הקהל האדום ביציע. כלל חברי הצוות המקצועי קיבלו את אחריותם האישית למקרה. הבנו היכן נפלה הטעות, והוגדר נוהל ברור בתוך הצוות לגבי חילופים בזמן משחק. אנחנו בטוחים שהצוות יעמוד בהבטחתו שאירוע דומה לא יקרה בעתיד".

במועדון הסבירו ששקלו את הצעתו של זיו אריה לסיים את תפקידו לאור הנסיבות, אבל הכריעו לטובתו בזכות "המקצועיות והחיבור שלו למועדון".

"זיו אריה לקח על עצמו את מלוא האחריות על האירוע והציע את התפטרותו. הוועד המנהל כינס ישיבת חירום בה דווח על התחקיר שנערך, ונדונה ההצעה של זיו. בסיום הישיבה, החליט הוועד לדחות את ההתפטרות", הסבירו.

עוד בוואלה!

מבוכה בהפועל ירושלים אחרי הפארסה, נומביל חשש שאסור לו להיכנס

לכתבה המלאה

האזינו: אופיר סער על הפארסה בדרבי הירושלמי

"מבלי לגרוע במאום מחומרת האירוע, אנחנו רואים יום-יום את העבודה המקצועית, האכפתית והקפדנית של אריה, את החיבור יוצא הדופן שלו למועדון. אנחנו מאמינים בו וביכולתו להשאיר את הקבוצה בליגת העל. ונסיים במה שפתחתנו: להבדיל ממקרי עבר, היום אנחנו חזקים, כי אתם חזקים, כי הקהילה שלנו חזקה והמועדון שלנו חזק. אנחנו ניבנה מהמקרה הזה ונדאג להיות טובים יותר. אתם תשפטו אותנו במעשינו. אנחנו מועדון הכדורגל הראשון בבעלות אוהדיו שהגיע לליגת העל, ונדאג להישאר על הבמה הזו גם אחרי שריקת הסיום של העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully