וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד נותרה כמעט ללא שחקנים, המשחק נגד פנרבחצ'ה נדחה

27.12.2021 / 13:18

אחרי הניצחון ההרואי על צסק"א מוסקבה בהרכב חסר, סרחיו יוי וג'פרי טיילור אובחנו כנשאי קורונה. בדומה למפגש בין מילאנו לאלבה ברלין, גם משחקם של הבלאנקוס מול הטורקים לא יתקיים השבוע

תקציר: מורסיה - ריאל מדריד 80:71/ספורט1

קשה היה שלא להתרשם ולהתרגש מהניצחון ההרואי של ריאל מדריד על צסק"א מוסקבה בשבוע שעבר, חרף העובדה שהתייצבה למשחק עם חמישה שחקני רוטציה קבועים בלבד. אלא שבכך לא תמו הצרות של הבלאנקוס: סרחיו יוי וג'פרי טיילור הצטרפו לרשימת המאומתים לקורונה, ומשחק החוץ מחר (שלישי) נגד פנרבחצ'ה ביורוליג נדחה.

למעשה, בהרכב של ריאל נותרו רק שלושה שחקני רוטציה קבועים (נייג'ל וויליאמס גוס, רודי פרננדס ואדי טבארס), וגם עם ארבעת שחקני הנוער הרשומים - היא לא יכולה להעמיד סגל מינימלי של שמונה שחקנים למשחק הקרוב.

גם פנרבחצ'ה, אגב, אמורה הייתה להופיע בהרכב חסר, אם כי בנסיבות שונות והרבה יותר קבועות: ננדו דה קולו שבר את ידו בהפסד לווילרבאן וייעדר כחודשיים, בעוד יאן וסלי נפצע בקרסול ויחמיץ כשישה שבועות.

אגב, גם בווילרבאן נמצאו שמונה מאומתים חדשים (בהם ארבעה שחקנים). הצרפתים אמורים לשחק השבוע נגד באיירן מינכן.

ג'פרי טיילור, שחקן ריאל מדריד. Sonia Canada, GettyImages
הצטרף לרשימת הנדבקים. ג'פרי טיילור/GettyImages, Sonia Canada

הזזת המשחק בין פנר לריאל אינה הראשונה במחזור הקרוב, שיפתח את הסיבוב השני של העונה. כבר בסוף השבוע הודיעה היורוליג על דחיית המפגש בין אולימפיה מילאנו לאלבה ברלין, בשל התפרצות הקורונה בקבוצה האיטלקית. גם פייר אוריולה מברצלונה נמצא חיובי, ובנוסף ישנם מאומתים באולימפיאקוס ובפנאתינייקוס.

בנוסף, ישנם שמונה מאומתים חדשים בווילרבאן (בהם ארבעה שחקנים), שאמורה לשחק השבוע נגד באיירן מינכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully