וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן סלטיק מרוצה: "עבדה התמודד מצוין עם תפקידים שהוא פחות מכיר"

הישראלי, שכבש צמד בניצחון על סט. ג'ונסטון ושיחק בעמדות שונות לאחרונה, זכה למחמאות מפוסטקוגלו שהבהיר: "הוא היה יכול לכבוש עוד שניים". ניר ביטון, ש"היה נהדר", ניתח: "אנחנו צריכים להיות יותר חסרי רחמים"

תקציר ניצחונה של סלטיק 2:3 על בטיס בליגה האירופית/ספורט1

סלטיק חגגה אתמול (ראשון) את הבוקסינג דיי עם ניצחון 1:3 על סט. ג'ונסון שכולו היה חתום על הישראלים: ליאל עבדה הבקיע צמד וניר ביטון, שענד את סרט הקפטן על זרועו, כבש את השער השלישי. מאמן הקבוצה אנג' פוסטקוגלו שיבח את שני השחקנים לאחר המשחק, וגם אתגר את עבדה להיות אפילו יותר אפקטיבי בהמשך.

"ליאל עבדה היה נהדר היום וכנראה היה יכול להבקיע עוד שני שערים", אמר פוסטקוגלו ודאג להשאיר את אקס מכבי פתח תקוה רעב גם אחרי הצמד. "אנחנו שמים אותו באזורים שהוא כנראה פחות מכיר, אבל הוא מתמודד עם זה מצוין", הוסיף היווני, בהתייחסות לכך שבשבועיים האחרונים עבדה עבר לשחק יותר חלוץ וגם תופקד באגף שמאל פעם אחת, לאחר שמתחילת העונה שיחק רק באגף ימין בתפקידו הטבעי.

פוסטקוגלו החמיא גם לביטון, לצד שאר השחקנים הוותיקים של סלטיק: "ניר היה נהדר כל הזמן עבורנו. היינו צריכים שהשחקנים המנוסים שלנו יתפסו פיקוד. ביטון, רוגיץ' וג'יימס מקארת'י היו מצוינים, גם יוסיפ יוראנוביץ'. ביום שאתה יודע שיהיה מאתגר מכמה סיבות, שחקנים מנוסים צריכים להראות לאחרים את הדרך וכך הם עשו".

הישראלים העניקו ניצחון לסלטיק

ביטון עצמו אמר על הניצחון: "הקשינו על עצמנו. זה היה משחק נוח בשבילנו ושלטנו בו מהדקה הראשונה. אני שמח שניצחנו. ידענו לפני המשחק שזה לא משנה באיזה הרכב אנחנו עולים, אנחנו הקבוצה הטובה יותר והיינו צריכים לשלוט במשחק ולהראות את זה על המגרש. יש לנו סגל חזק ולא משנה מי משחק. אנחנו צריכים לשלוט במשחקים. עשינו טעות אחת ושילמנו עליה, נצטרך ללמוד מזה לעתיד".

שחקנה של נבחרת ישראל הוסיף ביקורית עצמית על הקבוצה שלו ודיבר גם על השער שכבש: "אנחנו צריכים להיות יותר חסרי רחמים ולהכריע משחקים מוקדם יותר, אבל בסופו של יום הכי חשוב שניצחנו. השער שלי היה במזל, השתלטתי על הכדור בתוך הרחבה וניסיתי לבעוט למסגרת. שמח שהצלחתי. אני מנסה לעשות את המיטב בכל משחק, זו זכות לייצג את המועדון הזה כקפטן, אבל אני פחות מייחס חשיבות לזה שקיבלתי את הסרט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully