וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 27.12: ראפיניה עבר מפ.ס.ז' לסוסיאדד, ניוקאסל רוצה את איסקו

עודכן לאחרונה: 27.12.2021 / 23:48

הבלאנקוס מקווים לחלון סוער ולריענון בסגל, "טרייד עם צ'לסי" נשקל. אינטר מיאמי בעקבות לואיס סוארס, סימאונה ג'וניור יתאחד עם אביו?

תקציר: אסטון וילה - צ'לסי 3:1/ספורט1

פריז סן ז'רמן וריאל סוסיאדד אישרו: ראפיניה, קשרה הברזילאי של פריז סן ז'רמן, חתם בספרד ויושאל לבאסקים עד תום העונה, בלי אופציה לרכישה. ראפיניה, 28, קיבל מעט מאוד הזדמנויות בשורות מוליכת הליגה הצרפתית. ההשאלה תהפוך רשמית ב-1 בינואר.

* ריאל מדריד מתכננת חלון עמוס. הבלאנקוס רוצים למכור שחקנים, כדי להיערך לריענון הסגל, והמועמד העיקרי למכירה הוא גארת' בייל, הוולשי שמרוויח 600 אלף ליש"ט לשבוע ולא משחק מאז אוגוסט. חוזהו נגמר בתום העונה, וריאל הייתה רוצה למכור אותו כבר כעת.

שחקנים נוספים שמועמדים למכירה הם לוקה יוביץ', מריאנו דיאס, אדן הזאר ומרסלו. מי שעשוי לעשות מעבר מעניין הוא איסקו, שניוקאסל מעוניינת בו. גם איסקו מסיים חוזה בתום העונה, ולאחרונה סירב לעבור ל-MLS.

ואת מי תביא ריאל? ב"סקיי" טוענים שהבלאנקוס ביררו בנוגע לריאן גראבנברח, הכישרון בן ה-19 של אייאקס.

* האם ריאל מדריד וצ'לסי בדרך לעסקת טרייד מעניינת? לפי דיווח בספרד, הבלאנקוס הציעו לבלוז את אדן הזאר בתמורה לריס ג'יימס. הזאר כיכב כמובן במדים התכולים, אך לא השתלב בקבוצה הספרדית, שמצידה מחפשת מגן ימני שיחליף את דני קרבחאל הוותיק.

* שחקן נוסף של צ'לסי שמבוקש בריאל מדריד הוא הבלם אנטוניו רודיגר, שעל פי ה"אס" שם את הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי בראש סדר העדיפויות שלו, חרף ההתעניינות מצדן של באיירן מינכן ופריז סן ז'רמן. כידוע, רודיגר יהיה בקיץ שחקן חופשי, ובספרד טוענים שהוא דורש שכר גבוה, של 12 מיליון יורו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
איסקו, ריאל מדריד מאוכזב. Quality Sport Images, GettyImages
לא רוצה ל-MLS, מעדיף את הפרמיירליג. איסקו/GettyImages, Quality Sport Images

* האם לואיס סוארס יעביר את החלק האחרון שלו בקריירה ביבשת אמריקה? בברזיל מדווחים שגם קורינתיאנס הברזילאית וגם אינטר מיאמי הקבוצה האמריקאית של דייויד בקהאם עוקבות אחרי מצבו של החלוץ האורוגוואי באתלטיקו מדריד. לפי הדיווח הקבוצה מה-MLS הציעה לסקורר האורוגוואי חוזה לשתי עונות.

* ג'ובאני סימאונה, החלוץ שנהנה מעונה נהדרת במדי ורונה, נמצא על הכוונת של אתלטיקו מדריד וסביליה. כך לפי דיווחים בספרד. ג'יו הוא בנו של דייגו סימאונה, מאמן אתלטיקו מדריד. ג'וליאנו סימאונה, הבן הנוסף של סימאונה, משתייך כבר לסגל הבוגר של אתלטיקו אחרי שכבש 11 שערים בקבוצת המילואים של המועדון. ג'ובאני כבש 12 שערים העונה בסרייה א'.

* ז'רמי בוגה יעבור היום בדיקות רפואיות במדי אטאלנטה, שתשלם 22 מיליון יורו לססואולו עבור רכישתו.

שחקן אתלטיקו מדריד לואיס סוארס. רויטרס
יעביר את סוף הקריירה שלו ב-MLS? לואיס סוארס/רויטרס

* לאציו רוצה להחתים את קאלום האדסון אודוי מצ'לסי, ובאיטליה טוענים: "מאוריציו סארי בטוח שהוא ישתלב מושלם בשיטה שלו".

* אייאקס החזירה את בריאן ברובי, החלוץ בן ה-19, אחרי שההולנדים הגיעו לסיכום עם ר.ב לייפציג וסוכנו מינו ראיולה, וההולנדי יחזור בהשאלה עד תום העונה.

* צ'אבי יבהיר לקוטיניו בשיחה: אתה לא צפוי לקבל דקות אחרי החגים, הקבוצה מצפה שתעזוב בהשאלה. ארסנל הוזכרה כמועמדת.

* ב"טוטוספורט" האיטלקי נטען שאחד המועמדים של יובנטוס לחיזוק ההתקפה הוא חלוצה של מארסיי, ארקדיוש מיליק.

* ריקרדו פפי, הכוכב הצעיר בן ה-18 של דאלאס מה-MLS, סיכם את תנאיו בוולפסבורג. הגרמנים ישלמו בסביבות 10 מיליון יורו החלוץ שמבוקש בכמה קבוצות בכירות ביבשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully