וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פקונדו מדינה, בלם לאנס ונבחרת ארגנטינה, נעצר בגין תקיפת בת זוגו

הכדורגלן בן ה-22 חשוד כי הכה את חברתו בערב חג המולד. נחקר במשך כמה שעות במשטרת אראס ושוחרר לאחר מכן, כשהשימוע בעניינו ייערך ב-9 במרץ

תקציר: פנייה אונואה - פריז סן ז'רמן 3:0/ספורט1

פקונדו מדינה, בלמה של לאנס ושחקן סגל נבחרת ארגנטינה, נעצר אתמול (ראשון) על ידי המשטרה באראס בחשד לתקיפת בת זוגו בליל שישי, ערב חג המולד.

על פי "ל'אקיפ", גורם המקורב לחקירה סיפר כי אישה ארגנטינאית צעירה, בת הזוג של מדינה, הובהלה לבית החולים בלילה שבין שישי לשבת. מצבה לא היה מדאיג, אבל היא נשלחה ליום מנוחה בבית והגישה תלונה לאחר מכן בעזרת מתורגמן.

האירוע קרה בביתו של מדינה בעיר אראס, והמשטרה המקומית הגיעה כדי לתשאל ולעצור אותו. אחר הצהריים הוא שוחרר והתבקש להתייצב לשימוע שייערך ב-9 במרץ 2022. מדובר בהליך מזורז למי שמודה במעשיו, ובהנחה שיודה גם בשימוע הוא צפוי לעונש מופחת.

פקונדו מדינה שחקן לאנס. רויטרס
אלימות בערב החג. פקונדו מדינה/רויטרס

בהודעה הרשמית של לאנס נכתב: "במקרה זה, שפרטיו עוד לא ברורים, המועדון דבק בכיבוד ערכי האדם וזכויותיו של כל אחד. המועדון קורא לאיפוק מירבי ומותיר לרשויות לשפוך אור על העובדות".

מדינה בן ה-22 הגיע לצרפת ביולי 2020, אחרי שגדל בריבר פלייט ושיחק בבוגרים בטאז'רס. הוא הרשים בעונת הבכורה בלאנס וקיבל זימן גם לנבחרת ארגנטינה, במדיה הספיק להופיע פעמיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully