וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ של שמחה בבית"ר: "לא משנה איך ולמה, מגיע לנו ה'ניצחון'"

עודכן לאחרונה: 27.12.2021 / 14:38

למרות שנהנו מטעות טכנית של היריבה ולא באמת ניצחו, שחקנים שחררו לחץ בסיום ולגלגו על האדומים ("בשנה הבאה הם ילמדו לספור נכון"). יוסי מזרחי כעס על הספיגה, בואצ'י: "זכיתי להיות ברגע הזה"

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל ירושלים/ספורט1

1.

עם כל הכבוד לשער השיוויון של הפועל ירושלים, קשה היה לעצור את השמחה של שחקני בית"ר אחרי ששמעו על הניצחון הטכני שבדרך. היו כאלה שאמרו שזה נראה מביך, אך שחקנים אמרו בסיום: "לא משנה איך, למה וכמה, היה מגיע לנו הניצחון היום. אחרי כל מה שאנחנו עוברים בזמן האחרון, מגיע לנו".

הודעות הכרוז בסיום המשחק נתנו את האות להתפוצצות שבאה לאחר ארבעה הפסדים רצופים, כאשר השחקנים היו על סף איבוד אמונה בתקופה מתסכלת מאוד. רועי הרמן הקניט את האדומים עם תנועת השתקה כתגובה לזאת של באצ'ו אחרי השער, מה שגרם למהומה. ירדן שועה סימן 6 עם האצבעות. שחקנים ליגלגו על האדומים בירידה לחדר ההלבשה ("זו שנה ראשונה בליגת העל, בשנה הבאה ילמדו לספור נכון") וכל האירוע קיבל לפתע אווירת דרבי אחרת.

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. ברני ארדוב
מההלם שאחרי השער שספגו, לשמחה גדולה וגם שמחה לאיד. שחקני בית"ר אמש/ברני ארדוב

2.

שחקנים סיפרו כי לא הבינו למה הקהל שר "איך זה לקבל שלוש", אך הם כן הבינו שקרה משהו, גם בשל הלגלוג של האוהדים לשחקניה הזרים של הפועל ירושלים. יוסי מזרחי כעס מאוד בסיום על שער השוויון ואמר: "הלכנו בחצי השני אחורה, בניגוד להוראות, ובסוף בדקה ה-90 ספגנו. התחיל מחול שדים מהדקה ה-80 על הספסל סביב האירוע וזה הוציא מריכוז, צריך ללמוד מזה ולהתקדם".

המאמן הוסיף: "מה שמעודד זה שהייתה קבוצה מחוייבת שנופלת על התחת, זה נותן מעט תקוה לעתיד. צריך להניע כדור יותר מהר, לדעת איך לצאת למתפרצות, מעברים נכונים. הקבוצה הזאת הרבה זמן לא ראתה ניצחון וזה גרם לשחקנים ללכת אחורה, לשמור ולשמור על השער ובסוף זה עלה בשיוויון".

המאמן היה מתוסכל מהספיגה למרות פארסת הזרים והוסיף: "יותר מדי שערים אנחנו מקבלים במצבים נייחים, היום קיבלנו גול משחקן שקיבל שמירה אישית והיריב כמעט לא הגיע להזדמנויות. גם בבאר שבע וגם היום וגם במשחקים אחרים, אי אפשר במשחק שנותנים הכל לקבל סתם גולים כאלה".

המאמן נשאל על אביאל זרגרי שנכנס רק לקראת הסוף כמחליף ואמר: "בכדורגל יש עליות ומורדות, גם לקבוצות וגם לשחקנים. צריך לדעת למצוא את הזמן הנכון להחזיר להם את הביטחון והשקט ולא להעמיס עליהם. המעבר של אופיר קריאף לקישור נתן לנו יותר ניסיון ואגרסיביות לקישור, כשאביאל יחזור לכושר שלו הוא עוד ייתן הרבה".

ריצ'מונד בואצ'י שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בכלל לא היה אמור לשחק וכבש שער גדול. בואצ'י/ברני ארדוב

3.

ריצ'מונד בואצ'י, שהיה על הדשא רק בגלל שטיסתו לגאנה נדחתה, סיפר בסיום: "מודה לאלוהים על הניצחון הזה. ראיתי כל כך הרבה אוהדים שהגיעו תמכו ונתנו לי הזדמנות להבקיע, זכיתי להיות ברגע הזה. אני לא מבין בדיוק את הניצחון הטכני, אבל אומר תודה על השער שכבשתי ועל העובדה שהקבוצה מקבלת ניצחון. הייתי אמור לטוס בשישי ולהצטרף לנבחרת גאנה אבל עשיתי טעות עם הטיסה, הייתי אמור לטוס בכל זאת בשבת, אמרתי למאמן שיש לנו דרבי ואם אוכל לדחות את הטיסה לשני, הוא אישר לי".

על הניצחון הטכני הצפוי שמע השחקן רק לאחר שהוחלף ואמר: "לא ידעתי כלום עד שהגעתי לספסל, וכשהגעתי הבנתי מאנשים ושמחתי, כי אני יודע מה המשמעות של שלוש נקודות במצב הזה".

על חברו אדווין ג'סי: "בכדורגל יש תקופות כאלה. דיברתי איתו אחרי המשחק, אמרתי לו שירים את הראש, כי עם מחוייבות ואימון קורים דברים טובים, צריך להמשיך להאמין, להתמודד, להשקיע ויקרו דברים טובים וזה מה שהוא יעשה. אני עוזב ולא יהיה כאן עכשיו, אבל אני מרגיש כמו האח הגדול שלו, ואני יודע שהוא ימשיך להתאמן קשה וימתין לרגע שלו".

יוסי מזרחי מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מתמודד עם מציאות כלכלית סבוכה. יוסי מזרחי/ברני ארדוב

4.

אבל עם כל הכבוד לניצחון, בבית"ר חוזרים כעת לבעיות הכלכליות והצרות היומיומיות. הנאמן יצחק יונגר בודק מספר הצעות לרכישת הקבוצה, אך אם לא תיסגר אחת מהן בימים הקרובים, תחל בית"ר לעבוד במתכונת חירום שתכלול קיצוצים, מכירת שחקן ו\או שחרורים. במועדון ייקחו עוד כמה ימים לפני שיקבלו החלטות סופיות, אך מבינים שהדד ליין הגיע והשבוע הדברים חייבים להיות מוכרעים לכאן או לכאן.

מקצועית, בית"ר לא תוכל להרשות לעצמה לוותר על שחקנים חיוניים. בצוות המקצועי חזרו ואמרו אתמול כי הקבוצה זקוקה לחיזוק על מנת לשרוד בליגה ולא להיפך, ולכן במועדון יצטרכו למצוא פתרונות יצירתיים כדי לשמור על הסגל.

משחקי המחזור הבא בליגת העל

הפועל תל אביב - מכבי פתח תקוה
עירוני קרית שמונה - הפועל חיפה
הפועל ירושלים - הפועל חדרה
מכבי נתניה - בית"ר ירושלים
מ.ס. אשדוד - הפועל נוף הגליל
הפועל באר שבע - בני סכנין
מכבי חיפה - מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully