וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעס גדול במכבי תל אביב, גוברים הקולות לזעזוע מיידי: "הפסד בלתי נסלח"

עודכן לאחרונה: 27.12.2021 / 0:05

הצהובים שבורים אחרי ההפסד בדרבי, במועדון יערכו שיחות ויקבלו החלטה האם לבצע שינוי בעמדת המאמן. ספרופולוס: "מתנצל בפני האוהדים. אנחנו לא משחקים טוב והלחץ הוא גדול ומשפיע"

אכזבה גדולה מאוד במכבי תל אביב בעקבות ההפסד בדרבי 83:82 להפועל תל אביב, במשחק שנעל את הסיבוב הראשון בליגת העל. בקבוצה גוברים הקולות שקוראות לזעזוע מיידי בעקבות המשבר וההפסד הערב בדרבי שהיה עבור הרבה אנשים בקבוצה כ"משהו בלתי נסלח". בקבוצה יקיימו שיחות ויקבלו החלטה האם לבצע שינוי בעמדת המאמן.

שחקני מכבי תל אביב עם יאניס ספרופולוס. דני מרון
תקופה רעה שתסתיים בזעזוע? מכבי תל אביב/דני מרון

יאניס ספרופולוס שעומד במוקד סיכם במסיבת העיתונאים: "זה יום רע למועדון שלנו, רצינו מאוד לנצח ולשמח את האוהדים שלנו ולרוע המזל זה לא קרה, אני רוצה להתנצל בפני האוהדים על ההפסד הזה. אנחנו מנסים לעשות הכי טוב שאנחנו יכולים כדי להוציא את הקבוצה מהסיטואציה הרעה הזאת, אני לא רוצה לדבר על תירוצים כמו ההכנה לעונה שלא עשינו וזה שאנחנו לא בכושר טוב של משחק. אנחנו מנסים לעשות הכי טוב כדי לצאת מהמצב הזה".

היווני הוסיף: "אנחנו לא משחקים טוב, הלחץ הוא גדול, ובלחץ הזה אתה לא קולע סלים קלים ומאבד 21 כדורים. זה המציאות שלנו מצד אחד, אבל אי אפשר לאבד כל כך הרבה כדורים בבית, או בחוץ. זה מראה על כמה הלחץ שלנו גדול. אנחנו רוצים להתחזק, אבל השוק קשה מדי וסגור בגלל שב-NBA יש הרבה מקרי קורונה והקבוצות שם נותנות חוזים זמניים לשחקנים שאולי היינו רוצים להביא. אנחנו לא רוצים להביא שחקנים רק כדי להביא".

שחקן הפועל תל אביב ג'יימס יאנג מול שחקן מכבי תל אביב עוז בלייזר. דני מרון
אכזבה גדולה. בלייזר/דני מרון

עוז בלייזר, שקלע 4 נקודות, אמר אחרי המשחק: "אנחנו יכולים להאשים רק את עצמנו. היה לנו יתרון ועשינו שטויות, איבדנו את הכדור יותר מדי. הם קלעו כמה סלים קשים. זה רק עלינו, אנחנו צריכים להמשיך הלאה. זה הפסד כואב שלא היה צריך לקרות. הגענו לכמה זריקות פנויות בהתקפה האחרונה ולא קלענו. גם לסקוטי הייתה זריקה פנויה ולא הצלחנו לקלוע". על מה שהיה בחדר ההלבשה: "אין לנו יותר מדי מה להגיד, אנחנו צריכים לעשות איזה שינוי ולחזור לנצח. אנחנו צריכים להיראות הרבה יותר טוב. אנחנו עושים הרבה טעויות בדקות האחרונות, כולנו. אנחנו מגיעים לזריקות פנויות ומחטיאים, לא עושים עצירות כשצריך. אנחנו צריכים את הניצחון האחד הזה כדי להתניע את העסק מחדש ולקבל ביטחון. יש עוד עונה ארוכה. סיימנו סיבוב ראשון של הליגה ושל היורוליג, אני מקווה שניראה טוב יותר בסיבוב השני בשני המפעלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully