וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "איזו חגיגה", ג'יימס יאנג: "ניצחון קבוצתי גדול"

עודכן לאחרונה: 26.12.2021 / 23:47

הפועל תל אביב חגגה 82:83 גדול בדרבי. המאמן הוסיף: "סחטנו את הלימון עד השניה האחרונה ואיכשהו הצלחנו לא לספוג בסיום"

שחקני הפועל תל אביב חגגו הערב (ראשון) על הפרקט במשך דקות ארוכות, כשהאוהדים שלהם מרעידים את היציע ביד אליהו. המאורע: ניצחון חוץ ראשון בדרבי מאז ינואר 2018, ניצחון שני בלבד על מכבי תל אביב ב-14 המפגשים האחרונים עם היריבה המרה. האדומים הוליכו לאורך דקות ארוכות, הצהובים חזרו ובסיומה של נדנדת סלים, הניצחון היה של האורחת.

ג'וש אואנס שחקן הפועל תל אביב עם עידן זלמנסון. דני מרון
ניצחון נדיר ביד אליהו. הפועל תל אביב/דני מרון

דני פרנקו: "התחלנו את העונה פחות טוב, אבל אנחנו במגמת שיפור. באנו הערב מאוד ממוקדים, ידענו שיהיה היכל מלא, ויהיה משחק יורוליג לכל דבר. איזו חגיגה. אנחנו יריבה שמכבי לוקחת ברצינות, יש כאן הרבה יוקרה. שמח שידענו להגיב בהתאם. עשינו הכנה יוצאת מן הכלל לקראת המשחק הזה, חששתי שהשחקנים יהיו מבולבלים מחלק מהדברים שניסינו לעשות, אבל לשמחתי הם הגיבו מעולה. הפועל תל אביב הרוויחה פה היום, הכדורסל הישראלי יקבל מאיתנו בגביע. ביום נתון יכולים לנצח כל קבוצה".

פרנקו החמיא לג'ייקובן בראון: "הוא כמו השיר של משינה 'המופע של שיא הרגש' - הוא שחקן מרגש. התברכתי, לא הכרתי אותו לפני זה, כל הסיפורים ששמעתי לפני זה הם הרבה מעשיות. שמח שנפלה בחלקי הזכות, ורק נגמר הסיבוב הראשון".

המאמן סיכם: "הקרב שלנו בטבלה הוא לא עם מכבי תל אביב, אלא עם הקבוצות שברמה שלנו ומטה. הניצחון נותן יוקרה וגאווה לאוהדים, אבל המשחקים שלפנינו יקבעו לאן תלך העונה שלנו. המשחק הזה יכול לעשות טוב ויכול לעשות רע. אנחנו כל היום מתעסקים בתרגילים, אבל בסוף משחקים את המשחק הזה בני אדם, והתפקיד הוא לפתור משברים, וכמו שהפסד הוא מבוא למשבר, גם ניצחון כזה יכול להיות מבוא לדברים פחות טובים שיבואו אחר כך. התפקיד שלי לשמור את כולם בפרופורציה. אני אגיד את זה גם לשחקנים, העונה לא התחילה ולא נגמרה היום".

ג'יימס יאנג שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
MVP. יאנג/דני מרון

ג'יימס יאנג שקלע 26 נקודות ונבחר ל-MVP, אמר בקצרה: "זה ניצחון קבוצתי גדול, הלכנו חזק, היינו ראויים לו והשגנו אותו. התכוננו כל השבוע, אני יודע שזה חשוב מאוד למועדון, גם לי. 'קרענו את התחת' וזה הגיע לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully