וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "מאוכזב מההגנה, רובן דיאס לא היה מספיק אגרסיבי"

למרות ה-3:6 על לסטר והניצחון התשיעי ברציפות, המאמן כעס: "דיברנו במחצית על אפשרות של קאמבק". סטרלינג: "צריך לדעת להרוג משחק ב-0:4"

מנצ'סטר סיטי ניצלה את העובדה שליברפול לא משחקת בבוקסינג דיי ופתחה הערב (ראשון) פער של שש נקודות בפסגת הפרמיירליג. האלופה התעללה בלסטר סיטי עם רביעייה ב-25 הדקות הראשונות, נרדמה בתחילת המחצית השנייה ואפשרה ליריבתה לצמק עם שלישייה משלה תוך 10 דקות, אבל לבסוף הרגיעה את אוהדיה עם 3:6 מרשים שהיה ניצחון התשיעי ברציפות בפרמיירליג.

ראחים סטרלינג שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
מנצ'סטר סיטי ממשיכה לשבור שיאים. ראחים סטרלינג/רויטרס

המספרים

* זו הפעם הראשונה בתולדות הפרמיירליג שמשחק במחזור בוקסינג דיי מניב תשעה שערים. הפעם הקודמת שזה קרה בליגה האנגלית הבכירה (טרום ימי הפרמיירליג) היה לפני 30 שנה, כאשר מנצ'סטר יונייטד ניצחה 3:6 את אולדהאם בחוץ.

* מנצ'סטר סיטי עם 17 שערים בשלושת המחזורים האחרונים - ממוצע של 5.66 שערים למשחק.

* מנצ'סטר סיטי היא הקבוצה השלישית שכובשת מהנקודה הלבנה פעמיים ב-25 הדקות הראשונות. לפניה עשו את זה ווסטהאם (נגד מנצ'סטר יונייטד ב-2011) וליברפול (נגד שפילד יונייטד ב-2007). לעומתן, אצל סיטי זה קרה עם שני כובשים שונים.

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
הזהיר במחצית. פפ גווארדיולה המום מהקאמבק של לסטר/רויטרס

התגובות

המאמן פפ גווארדיולה סיכם: "משחק בוקסינג דיי, אז... עשינו מחצית ראשונה יוצאת מן הכלל, אבל במחצית השנייה הם הגנו עמוק יותר וכבשו שלושה שערים. ב-2:4 הלך הרוח של השחקנים השתנה וב-3:4 כבר היינו קרובים להפסיד. היינו בספק, אבל ידענו להיות סבלניים, ניצלנו את המצבים שלנו וניצחנו את המשחק. דיברנו במחצית על אפשרות של קאמבק, ללסטר יש הרבה איכות. אני גאה בכך שכבשנו שישה שערים, אבל ההגנה ברבע השעה הזו שספגנו הייתה מאכזבת. רובן דיאס לא היה מספיק אגרסיבי אחרי שאמריק לאפורט החליק שם כי ידע שהוא צהוב אחד מעונש הרחקה".

ראחים סטרלינג, שכבש צמד במשחק, הודה: "המנג'ר הזהיר אותנו במחצית. לסטר אמנם ספגה ארבעה שערים במחצית הראשונה, אבל היא גם יצרה מצבים בכל פעם שתקפה. זה מאכזב, פשוט היינו צריכים לשלוט במשחק. זה היה כדורגל חלקלק. ב-0:4 אתה חייב לדעת להרוג את המשחק. יש ללסטר כמה שחקנים ממש טובים. הם לא הורידו ראש והמשיכו לשחק. מגיע להם קרדיט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully