וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנגניק: "אנגליה זו המדינה היחידה שמשוחקים בה שני מפעלי גביע"

מאמן מנצ'סטר יונייטד מתכונן למפגש עם ניוקאסל (שני, 22:00, ספורט1) במסגרת המחזור ה-19 באנגליה והתייחס ללו"ז הצפוף

תקציר: ארבעת השערים הראשונים של מנצ'סטר סיטי מול לסטר/ספורט1

בצל שלושת המשחקים שנדחו בשל גל הקורונה הנוכחי באנגליה, תארח מחר (שני) מנצ'סטר יונייטד את ניוקאסל במסגרת המחזור ה-19 בפרמיירליג. השדים האדומים סופרים שלושה ניצחונות ליגה רצופים, כאשר רלף רנגניק השיג שש נקודות בשני משחקי הפרמיירליג בהם עמד על הקווים. כעת, רוצה המארחת להאריך את הרצף. מנגד תתייצב הקבוצה החלשה של אדי האו, שמגיעה מהמקום הלפני האחרון והפסידה בשלושת המחזורים האחרונים בהם ספגה לא פחות מ-11 שערים.

פול פוגבה הפצוע יוסיף להיעדר בשורות מנצ'סטר יונייטד, בעוד המגפייז יחסרו את פדריקו פרננדס וג'מאל לואיס הפצועים, בנוסף לאייזק היידן המוצהב. המארחת תקווה לנצל את הפסדה של ווסטהאם מול סאות'המפטון כדי לטפס למקום החמישי בטבלה, בעוד ניוקאסל חולמת על הפתעה שתשפר במעט את מצבה העגום.

כריסטיאנו רונאלדו מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
השדים האדומים רוצים להאריך את רצף הניצחונות. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

המאמן רלף רנגניק התייחס למצב הקורונה בסגל שלו: "בשבוע שעבר שמונה שחקני שדה ושלושה שוערים היו חיוביים לקורונה, ואז סגרנו את האימונים. היום היו לנו 25 שחקני שדה, כולם כשירים, חוץ מפול פוגבה הפצוע".

על לו"ז המשחקים הצפוף: "אתם יודעים יותר טוב ממני שאין זכות גדולה יותר מאשר לשחק במחזור הבוקסינג דיי. אני מצפה לכך מאוד, זו תהיה הפעם הראשונה שאני נוטל חלק במחזור החגיגי הזה. אפשר לדון בכך שאנגליה זו המדינה היחידה שבה עדיין משחקים שני מפעלי גביע. אני חושב גם שצריך לשנות את עניין המשחק החוזר במקרה של תיקו במשחקי הגביע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

במחזור הבא באנגליה, הלא הוא המחזור ה-20, תארח מנצ'סטר יונייטד קבוצת תחתית נוספת - ברנלי. ניוקאסל לעומת זאת, תצא למשחק חוץ מול אברטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully