וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו סוזה ביקש להשתחרר מפולין, יו"ר ההתאחדות סירב: "חוסר אחריות"

עודכן לאחרונה: 26.12.2021 / 18:12

מאמן הנבחרת הפולנית ביקש להתיר את חוזהו, ככל הנראה כדי לאמן את פלמנגו. צזארי קולשה תקף: "זה נוגד לגמרי את ההצהרות הקודמות שלו"

תקציר: אנדרלכט - קורטרייק 0:3 (רבע גמר גביע)/ספורט1

פאולו סוזה נמצא בשעות האחרונות במרכזה של סערה בפולין. הסיבה: מאמן הנבחרת הלאומית ביקש להשתחרר מחוזהו, ככל הנראה כדי לאמן את פלמנגו, קבוצת הפאר הברזילאית. אלא שבפולין ממש לא אהבו את ההתנהלות של מאמן מכבי תל אביב לשעבר, לפחות לא צזארי קולשה, יו"ר ההתאחדות.

פאולו סוזה מאמן נבחרת פולין. רויטרס
יקבל שחרור לברזיל? סוזה/רויטרס

קולשה אישר היום את הידיעות לפיהן סוזה ביקש שחרור וצייץ: "היום סוזה הודיע לי שהוא רוצה להתיר את חוזהו עם הנבחרת הפולנית בגלל הצעה ממועדון אחר. זו התנהגות ממש לא אחראית שסותרת את ההצהרות הקודמות שלו. לפיכך, סירבתי לבקשה שלו".

למרות הסירוב הזה, ב"רקורד" הפורטוגלי רואים את מינויו של סוזה לפלמנגו כעובדה מוגמרת. לפי הדיווח סוזה כבר נפגש עם ראשי פלמנגו בליסבון וסיכם את כל תנאיו. זאת לאחר שז'ורז'ה ז'סוס, המאמן שהוליך את האדומים שחורים לזכייה בליברטדורס, סירב לחזור לאמן בברזיל. בנוסף לנבחרת פולין ומכבי תל אביב כמובן, סוזה כבר הספיק לאמן בהונגריה ושוויץ, שם הוא זכה באליפות עם באזל. ב-2015 הוא אימן את פיורנטינה והספיק גם לעבור בסין ולאמן עונה אחת את בורדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully