וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם בברצלונה: דמבלה התחתן, חלק מהשחקנים לא ידעו שהוא בזוגיות

אף שחקן מהקבוצה לא נכח, האירוע נערך תחת נהלי קורונה קפדניים ובהתאם למסורת האסלאם, אשתו חבשה חיג'אב וחבריו התבדחו ושאלו: הוא הגיע בזמן? החתונה המחתרתית של הצרפתי

שחקני ברצלונה חוגגים בירידה לחדר ההלבשה את הניצחון על אלצ'ה/האתר הרשמי של ברצלונה

כמו ברוב קבוצות הכדורגל באירופה, גם שחקני ברצלונה נמצאים בימים אלה בחופשה לרגל חג המולד וערב השנה החדשה הקרב ובא, וביום חמישי האחרון חלקם הופתעו לשמוע שאחד מחבריהם לקבוצה הפך לבעל טרי. עוסמאן דמבלה קיים את אירוע החתונה שלו לפני שלושה ימים, בזמן שכמה משחקני בארסה אפילו לא ידעו שהוא בזוגיות.

הקיצוני הצרפתי התחתן מתחת לרדאר, כאשר תחילה דווח כי החתונה נערכה ברבאט, בירת מרוקו, אולם היום טען העיתונאי טוני חואנמרטי מ"מונדו דפורטיבו" שדמבלה התחתן בצרפת במתכונת מצומצמת, וכל המוזמנים התבקשו להציג תעודת התחסנות או בדיקת PCR שלילית. אף שחקן מברצלונה לא נכח באירוע, אך מי שכן הגיע הוא בלם באיירן מינכן דאיו אופמקאנו, שגדל באותו אזור בצרפת ושיחק עם דמבלה בנבחרות הצעירות.

שחקנה של ברצלונה, שהינו מוסלמי, נישא בהתאם למסורת באסלאם ובתרבות האפריקנית שעליהן חונך. בתמונות אפשר לראות את בת הזוג שלו כשהיא חובשת חיג'אב, בניגוד לנשות משפחתו של הכדורגלן שפחות קרוב לדת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

בתקשורת הקטלאנית ציינו כי דמבלה מעולם לא הגיע לארוחות קבוצתיות עם אשתו הטרייה, אך בברצלונה שמחו לשמוע שיש לו בת זוג, בתקווה שהיא תסייע לו לעשות קצת סדר בחייו, כאשר מספר שחקנים התבדחו ושאלו האם דמבלה הגיע בזמן לחתונה שלו, שכן בשנותיו בבארסה הוא איחר לאימונים פעמים רבות וספג עונשים על כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully