וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין חוששת אחרי התבוסה: "זה יכול לגרום לכדור שלג"

26.12.2021 / 10:56

ביקורות הושמעו בעקבות ה-6:0 נגד מכבי חיפה, בקבוצה מצפים מכיאל ופוליץ' להנהיג כדי למנוע משבר והודו לגבי האדום של קבהא: "לא מתאים לו"

תקציר: בני סכנין - מכבי חיפה 6:0/ספורט1

שלל ביקורות נשמעו בבני סכנין בעקבות התבוסה הכואבת 6:0 נגד מכבי חיפה אתמול (בשבת), בעיקר על סף השבירה הנמוך: "לא יכול להיות שכמה ימים אחרי שהראינו אופי, אנחנו פשוט מתרסקים", אמר גורם בקבוצה, "מהרגע הראשון היה ברור שלא הגענו למשחק ומכבי חיפה תנצח. חייבים למחוק מהר מאוד את המשחק הזה, כי זו תוצאה שיכולה לגרום לכדור שלג".

כפי שהסביר אותו גורם, בסכנין חוששים שלתבוסה תהיה השפעה במשחקים הקרובים והציפייה היא שהשחקנים הוותיקים, בראשם בירם כיאל ואנטה פוליץ', ינהיגו את הקבוצה כדי שלא תיכנס למרה שחורה. בסיום המשחק מרואן קבהא התנצל בפני חבריו לקבוצה, והרגיש רע מאוד על הכרטיס האדום שספג: "גם בלי האדום נראינו מפורקים, אבל אין ספק שזה מהלך שלא מתאים לקבהא", הודו בסכנין.

השופט שלומי בן אברהם מרחיק את מרואן קבהא שחקן בני סכנין. מאור אלקסלסי
"לא מתאים לו". מרואן קבהא/מאור אלקסלסי

מי שזכה לעידוד היה גד עמוס. השוער שחגג שלשום יום הולדת, הגיע למשחק בתור הכוכב של התיקו 1:1 נגד מכבי תל אביב, אבל נאלץ להוציא שישה כדורים מהרשת. בבני סכנין ציינו כי אף שער לא היה באשמתו של עמוס, אולם מחמוד קנדיל צפוי בכל מקרה לשוב להרכב במשחק נגד הפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully