וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה נושמת לרווחה: "יש משחקים שצריך לדעת לנצח גם ככה"

26.12.2021 / 10:01

בקבוצה סופרים שלושה ניצחונות רצופים עם שער נקי אחרי ה-0:1 על נוף הגליל, אבל יודעים: דרוש חיזוק. יובל שדה: "הייתה מלחמה של כל השחקנים"

תקציר: הפועל נוף הגליל - מכבי נתניה 1:0/ספורט1

ה-0:1 הקטן של מכבי נתניה אתמול (שבת) על הפועל נוף הגליל, שחרר לא מעט לחץ בקבוצה, כשהיהלומים הצליחו לחבר שני ניצחונות ליגה רצופים, ובסך הכל שלושה ברציפות יחד עם הניצחון נגד הפועל פתח תקוה בגביע.

הבשורה המעודדת עבור המאמן בני לם, היא העובדה שנתניה שמרה על שער נקי משחק שלישי ברציפות, אחרי שקודם התלונן המאמן על חוסר יציבות בחוליה האחורית. "יש משחקים שצריך לדעת לנצח גם בצורה הזאת", אמרו במועדון, "במשחקים צמודים שיכולים ללכת לכאן או לכאן, חשוב מאוד לשמור על שער נקי ואז גם אפשר לתת גול קטן ולצאת עם שלוש הנקודות, בדיוק כפי שעשינו אתמול".

למרות שני הניצחונות הרצופים, במועדון לא מסתנוורים מהתוצאות וממשיכים בניסיונות לצרף לפחות שני שחקנים לקראת פתיחת חלון ההעברות בינואר. בצוות המקצועי רוצים חיזוק בשתי עמדות, וינסו לצרף בלם נוסף ושחקן התקפי.

בני לם, מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
ההגנה התייצבה. בני לם/ברני ארדוב

במחזור הקרוב תארח נתניה את בית"ר ירושלים ולסגל יחזור החלוץ יניב מזרחי, שלא שיחק אמש בגלל צבירת כרטיסים צהובים. גם זלאטן שחוביץ' שריצה אתמול עונש הרחקה, יחזור לסגל נגד בית"ר. רז שלמה שספג אמש צהוב חמישי, יחמיץ את המשחק נגד הפועל חדרה בעוד שבועיים.

"אפשר לסכם את המשחק בכך שהייתה בעיקר מלחמה של כל השחקנים", אמר הקשר יובל שדה בסיום המשחק. "זה היה משחק קשה והשיטה של היריבה הייתה אחד על אחד בכל המגרש. היינו צריכים להיערך לזה בהתאם וזה לא היה פשוט. זה היה באמת משחק מלחמה של כל הקבוצה שלנו. ידענו שמי שיבקיעו ראשונים, כנראה גם ינצחו ומאוד רצינו שזה יהיה אנחנו. לא שיחקנו כדורגל יפה אבל העיקר שצברנו שלוש נקודות".

לקראת המשחק נגד בית"ר אמר: "זה כבר שלושה משחקים רצופים שגם ניצחנו וגם לא ספגנו גול. אנחנו רוצים להמשיך במומנטום הזה. אנחנו באים לבית"ר עם ביטחון, באים כדי לנצח, אלה שלוש נקודות שיהיו חשובות ואחר כך נסתכל גם על הגביע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully