וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל חיפה מזהירים את יואב כץ: חנן ממן עלול להיחטף בינואר

על רקע הסחבת סביב החתימה על חוזהו החדש, הקשר זכה למחמאות אחרי שהעניק ניצחון על אשדוד: "למרות כל מה שהוא עובר, הוא מצליח להיות שם בשבילנו". טאפוקו בספק לקרית שמונה

תקציר: הפועל חיפה - מ.ס אשדוד 1:2/ספורט1

הרבה מאוד לחץ השתחרר אתמול (שבת) בהפועל חיפה אחרי הניצחון 1:2 הדרמטי על מ.ס. אשדוד. השחקנים של אלישע לוי כבר ראו את עצמם מסיימים משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון, עד שמהלך קבוצתי מצוין הוביל לשער של חנן ממן, שהעניק לקבוצה שלוש נקודות יקרות מאוד. "היינו זקוקים לזה יותר מכל דבר אחר", אמר שחקן בהפועל חיפה. "אם לא היינו מנצחים היינו שוקעים, ידענו שהיופי והאיכות לא משנה - רק הניצחון".

בקבוצה החמיאו בגדול לממן, שכבש ארבעה שערים בשלושת המשחקים האחרונים והתפרק בבכי לאחר השער המכריע אתמול, על רקע העובדה שאחותו אורית ז"ל, שנפטרה מסרטן בחודש שעבר, הייתה אמורה לחגוג יום הולדת ביום שישי האחרון: "העובדה שהוא לא הצליח להרים את הקבוצה מהמשבר הזה הפריעה לו, ולמרות כל מה שהוא עובר, הוא עדיין מצליח להיות שם בשבילנו. ברור שכל הרגשות התפרצו", אמרו בחיפה לגבי הקשר.

בסביבתו של ממן ממתינים לחתימה של יואב כץ על החוזה החדש שלו. במועדון הבהירו כי הבעלים חייב לשים סוף לסאגה, שכן ברור לכולם שאם ממן יישאר פנוי, בינואר תגיע הצעה שעלולה לטרוף את הקלפים.

חנן ממן, הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
בהפועל חיפה יודעים שהוא עלול להיחטף. חנן ממן/מאור אלקסלסי

מלבד כוכב הניצחון על אשדוד, גם אוהד לויטה וקווין טאפוקו זכו לשבחים בהפועל חיפה. האחרון, שכבש שער יפהפה, הוחלף במחצית הראשונה כיוון שהרגיש כאבים בשריר הירך האחורי. ההערכה היא שמדובר במתיחה, אך טאפוקו יעבור צילום כדי לאבחן סופית את חומרת הפציעה ובכל מקרה הוא בספק גדול למשחק הקרוב.

* כתבנו יואב איתיאל מוסיף: בית משפט השלום בחיפה הרחיק היום את אוהד הפועל חיפה, העבריין ניר טולדנו בן ה-29 מנשר, מכל משחקיה של הקבוצה בליגת העל, עד מאי 2022. זאת תוך שהוא ממתין לגזר הדין בענין סדרה של התפרצויות מתוחכמות לדירות קשישים בשכונות יוקרה בחיפה ולאחר שאמש עצרו אותו שוטרי חיפה באצטדיון העירוני בחיפה, בחשד שהפר צו הרחקה שהוצא כנגדו שבוע קודם לכן. הוא גם נחשד בהעלבת שוטר. השופט גיל קרזבום הורה כי יחתום על ערבות עצמית בסך 15 אלף שקל ומעתה בתחילת כל משחק כזה הוא יצטרך להתייצב בתחנת משטרה ויחתום ביומן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully