וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירוי סאנה: "אנחנו הכי חזקים באירופה לצד סיטי, ליברפול וצ'לסי"

הקיצוני של באיירן סיפר על המוטיבציה המיוחדת לזכות באלופות לראשונה והודה: "לא הייתי מרוצה מהעונה הראשונה שלי כאן"

תקציר: באיירן מינכן - וולפסבורג 0:4/ספורט1

לירוי סאנה פתח את העונה הנוכחית לא טוב וספג קריאות ושריקות בוז מאוהדי באיירן מינכן אחרי שחווה את אותה חוויה לא נעימה באליאנץ ארנה גם ביורו. בחודשים האחרונים הקיצוני הגרמני חווה שיפור אדיר ביכולת ועומד על 5 שערים ו-5 בישולים בליגה ועוד 5 שערים ו-4 בישולים בליגת האלופות.

סאנה התראיין ב"בילד" ודיבר על השיפור הניכר ביכולת שלו: "בסך הכול לא הייתי מרוצה מעצמי אחרי העונה הראשונה. ידעתי שאני יכול לעשות יותר. לא שיניתי שום דבר מבחינה אישית ואני לא יכול להצביע עכשיו על איזו סיבה או שתיים לשינוי המשמעותי. גם במנצ'סטר סיטי החודשים הראשונים לא היו הכי טובים שלי. בבאיירן גם חזרתי אחרי פציעה ממושכת ורצינית מאוד".

לירוי סאנה שחקן באיירן מינכן. רויטרס
"תמיד הרגשתי את האמון מצד כולם בבאיירן". סאנה/רויטרס

סאנה דיבר על היחס מהמועדון ואמר: "תמיד הרגשתי את האמון מצד כולם בבאיירן. כל הנהלת המועדון, כולל אולי הנס יצרו איתי קשר והביעו בי תמיכה מוחלטת. כל כך הרבה תמיכה ועידוד זה משהו שלא קיים בכל מועדון". הקיצוני של נבחרת גרמניה הוסיף: "אני לא רוצה לחפש תירוצים, היו לי ציפיות גדולות מעצמי להציג יכולת טובה יותר בשלב מוקדם יותר".

על מערכת היחסים שלו עם מאמן באיירן יוליאן נאגלסמן אמר סאנה: "יש לי מערכת יחסים נהדרת איתו. הוא מראה לי מה לעשות ויודע איך אני יכול להיות יעיל יותר בשיטה שלו ואיך אנחנו יכולים להשתפר יחד כקבוצה". סאנה המשיך ואמר: "אנחנו לא רוצים לתת לאף אחד להתקרב אלינו בטבלה וכמובן שאנחנו רוצים לזכות באליפות. בליגת האלופות, כמו תמיד, פרטים קטנים והכושר הנתון באותו יום משמעותיים מאוד. לא זכיתי עדיין באלופות, אז אני כמובן מלא במוטיבציה לזכות".

על הפייבוריטיות לזכייה בליגת האלופות אמר סאנה: "כרגע, יחד עם מנצ'סטר סיטי, ליברפול וצ'לסי, אני חושב שאנחנו הכי חזקים באירופה. למרות זאת, הכושר יכול להשתנות מהר מאוד לקראת סיום העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully