וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "ניצחון בשיניים, אבל כזה שמקרב אותנו למטרה"

מאמן הפועל חיפה גם פירגן לחנן ממן שבדקה ה-89 העניק 1:2 על מ.ס אשדוד: "יש לו מספרים טובים החודש אחרי פתיחת עונה לא טובה". רן בן שמעון: "גם עכשיו אנחנו משחקים כמו קבוצת פלייאוף עליון"

תקציר: הפועל חיפה - מ.ס אשדוד 1:2/ספורט1

פתיחה דרמטית למחזור ה-15 בליגת העל. שער נהדר של קווין טאפוקו העלה את הפועל חיפה ליתרון במחצית הראשונה, מוחמד כנעאן איזן לזכת מ.ס אשדוד מיד עם פתיחת המחצית השנייה, אלא שהמילה האחרונה הייתה של חנן ממן - שבדקה ה-89 קבע 1:2 להפועל חיפה ופרץ בבכי מרוב התרגשות, גם בידיעה שקטע רצף של שישה משחקים ללא ניצחון. אחותו של ממן, אורית ז"ל, שלאחרונה הלכה לעולמה, אמורה הייתה לחגוג אתמול יום הולדת 44.

אלישע לוי מאמן הפועל חיפה עם חנן ממן. מאור אלקסלסי
לא הצליח לעצור את הדמעות. אלישע מברך את ממן/מאור אלקסלסי

המאמן המנצח אלישע לוי אמר אחרי המשחק: "סוף סוף ניצחנו, לא עשינו את זה יותר מדי זמן וזה היה מאוד חשוב. זה לא היה כדורגל גדול, אבל לא נשברנו כשהם השוו ובחצי השעה האחרונה שיחקנו כדורגל כמו שאנחנו אוהבים. ניצחנו בשיניים, אבל זה ניצחון שמקרב אותנו למטרה להיות חלק מהפלייאוף העליון".

על חנן ממן: "הוא פתח את העונה לא טוב בגלל פציעה, אבל הוא עובד מאוד קשה, יש לו מספרים טובים בחודש האחרון ואני שמח עבורו ועבור הקבוצה. זה ניצחון שאמור לתת לנו יותר ביטחון ואמונה בדרך, אבל אם רק נדבר אז לא נשיג שום דבר".

עוד בוואלה!

ממן הכריע ובכה: הפועל חיפה ניצחה 1:2 את מ.ס. אשדוד בדקה ה-89

לכתבה המלאה

רן בן שמעון הצרוד אמר בתום ההפסד הרביעי ברציפות בכל המסגרות: "יש תקופות כאלה שדברים הולכים הפוך. אני חושב שגם עכשיו אנחנו משחקים כמו קבוצת פלייאוף עליון, למרות התוצאות הגרועות אנחנו משחקים טוב. יכולנו להבקיע מול שער ריק ובצד השני ספגנו גול, אלו דברים שהתכוננו אליהם. הייתי היום פעיל על הקווים, אבל הרוב היה עידוד".

תכניות לחלון העברות של ינואר: "הייתי רוצה את זלאטן (צוחק). צריך לתת את הכבוד לשחקנים ששיחקו ואני לא אדבר עכשיו על רכש, כי אנ לא מאוכזב מהם. במ.ס אשדוד כולם משקיעים, רצים ונותנים את הכול - אני מאמין בסגל ובשחקנים ואנחנו נחזק אותו נקודתית, אבל לא אדבר על כך מיד אחרי הפסד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully