וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסנטר ג'ון אגבונו חתם רשמית בהפועל ירושלים עד תום העונה

עודכן לאחרונה: 25.12.2021 / 21:03

שחקן הפנים שעזב את וארזה יחזק את הקבוצה מהבירה, עשוי לערוך את הבכורה מול מכבי תל אביב. קלע 11 נקודות למשחק באיטליה

תקציר: לוקומוטיב קובאן - פרטיזן בלגרד 94:101/ספורט1

הסנטר ג'ון אגבונו שעזב את וארזה האיטלקית לאחרונה, חתם הערב (שבת) בהפועל ירושלים עד תום העונה. שחקן הפנים הניגרי דחה הצעות מאיטליה, ספרד וטורקיה וקיבל את הצעת הקבוצה של יותם הלפרין, שחיפשה חיזוק בעמדת הגבוה לקראת המשך משחקי הליגה וליגת האלופות של פיב"א, בנוסף למשחקי גביע המדינה.

הבכורה של הסנטר עשויה להיות במחזור הליגה הבא במשחק המסקרן מכבי תל אביב בשבת, כשלא ברור אם יוכל לשחק נגד מנרסה באמצע השבוע בליגת האלופות.

ג'ון אגבונו במדי וארזה. Giuseppe Cottini, GettyImages
עובר לבירה. אבגונו/GettyImages, Giuseppe Cottini

אגבונו (27, 2.08 מטר) ניגש לדראפט 2017 אך ביטל השתתפותו וניגש שנה לאחר מכן, אך לא נבחר. הוא חתם בברוקלין נטס והחל את הקריירה המקצוענית שלו בג'י ליג בקבוצת הבת לונג איילנד נטס, הנ שיחק בה בעונת 2019/20, משם עבר לשחק עונה אחת בדרום קוראה, לפני שחתם בקיץ החולף בליגה האיטלקית. במהלך תקופתו בווארזה קלע 11 נקודות למשחק בנוסף ל-9.4 ריבאונדים בממוצע.

המאמן יותם הלפרין אמר לאתר הרשמי על צירופו: "חיפשנו להעמיק את הסגל עם שחקן פנים איכותי שיעזור בריבאונד, משחק גב לסל ויוסיף אגרסיביות ואתלטיות ב 2 צידי המגרש. ג'ון שחקן הגנה מעולה שיתאים מאוד לDNA שלנו. אני בטוח שהוא ישתלב אצלנו היטב".

אגבונו הוסיף: "אני שמח מאוד להצטרף למועדון עם מסורת, אבל חשוב מכך, מועדון עם מטרות להתמודד על תארים. אני מכיר את האתגרים שעומדים בפנינו בתקופה הקרובה ואני נכון לסייע היכן שרק אפשר. כמובן ששמעתי על האוהדים ואני נרגש לפגוש אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully