וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם המשפחה, אבל לא רק: הכוכבים חוגגים את פגרת חג המולד

באנגליה ניצלו את הרגעים המעטים לפני המחזור החגיגי, שצפוי להיערך בצל בהלת האומיקרון. כוכב ריאל מדריד בחר בבילוי אחר

תקציר ניצחונה של ליברפול 4:5 בפנדלים על לסטר בגביע הליגה, אחרי 3:3 ב-90 דקות/ספורט1

ברוב הליגות באירופה וברחבי העולם לא מתקיימים היום (שבת) משחקים בשל פגרת חג המולד. הכוכבים הגדולים של הכדורגל העולמי ניצלו את החופשה והעלו תמונות וסרטונים בהם נראו מבלים עם משפחתם בביתם, ושלחו ברכות לרגל החג הנוצרי.

בפרמיירליג מתכוננים לקראת מחזור חג מולד בעייתי בשל מגפת האומיקרון שמשתוללת באנגליה, כאשר שלושה משחקים כבר נדחו. על אף המצב הבעייתי בממלכה, מספר כוכבים העלו תמונות בהן נראו מבלים עם משפחתם. כריסטיאנו רונאלדו העלה תמונה עם אשתו, ילדיו ושאר בני משפחה תחת הכיתוב: "בלב מלא ושלם, אני מאחל לכולם חג מולד שמח".

גם כוכב מנצ'סטר סיטי קווין דה בראונה, שסבל בחלקה השני של שנת 2021 מפציעות ולאחר מכן נאלץ לשבת בצד לאחר שנדבק בקורונה - העלה תמונה ברשתות החברתיות בה נראה עם משפתחו כשברקע עץ אשוח מקושט. קפטן ארסנל לשעבר, שרק לאחרונה נשלל ממנו הסרט - פייר אמריק אובמיאנג, העלה תמונה משפחתית שמחה עם העץ המקושט שמזוהה עם החג ברקע.

עם זאת, לא כל הכדורגלנים נפלו לקלישאתיות של החג. כוכב ריאל מדריד ויניסיוס, שמוביל העונה את הבלאנקוס לראשות הטבלה בליגה הספרדית, העלה לאינסטגרם תמונה שלו נהנה בסייד קורט במהלך משחק NBA במשחק של ההיט. הברזילאי יוכל להנות ממחזור חג המולד בליגת הכדורסל הטובה בעולם, כאשר המשחק הבא של הבלאנקוס יהיה רק בעוד שבוע, מול חטאפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully