וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנה לחג המולד: ג'יימס הארדן יוכל לשחק מול הלייקרס

יממה לאחר שכוכב ברוקלין נטס יצא מבידוד, המאמן סטיב נאש אישר את השתתפותו במשחק בלוס אנג'לס. גם פול מילסאפ יחזור, דוראנט עדיין לא

דני אבדיה אחרי שיא הדקות העונתי שלו מול יוטה/האתר הרשמי של הוויזארדס

לאחר שקיבל אתמול (חמישי) אישור לצאת מהבידוד, ג'יימס הארדן יעמוד לרשות ברוקלין נטס במשחק חג המולד נגד לוס אנג'לס לייקרס בלילה שבין שישי לשבת - כך אישר הערב המאמן סטיב נאש. גם פול מילסאפ, דיאנדרה במברי וניק קלאקסטון יוכלו לשחק, כאשר הקבוצה תעלה לפרקט לראשונה אחרי שבוע, שכן שלושת משחקיה האחרונים נדחו בעקבות התפרצות קורונה שהשביתה יותר מ-10 שחקנים.

הארדן בן ה-32, שבמשך מרבית הקריירה הצליח להישאר בריא, סבל מחוסר מזל בכל הנוגע לפציעות מאז המעבר שלו לברוקלין, ולאחרונה החמיץ ארבעה משחקים בשל הקורונה. העונה הוא רושם ממוצעים של 20.8 נקודות, 9.6 אסיסטים ו-7.9 ריבאונדים למשחק.

מאמן ברוקלין נטס סטיב נאש. Sarah Stier, GettyImages
כוכב אחד שלו חוזר. סטיב נאש/GettyImages, Sarah Stier

לעומת הגארד המזוקן, שני הכוכבים האחרים של הנטס, קווין דוראנט וקיירי אירווינג, עדיין שוהים בבידוד ולא יוכלו לשחק נגד הלייקרס. בכל הנוגע לרכז, החזרה שלו בכל מקרה צפויה לקחת מספר ימים נוספים גם אחרי שיסיים את פרוטוקול הקורונה, שכן הוא לא התאמן עם הקבוצה במשך כל העונה ולכן אינו בכושר משחק. נאש אמר כי במקרה שדוראנט ושחקנים אחרים יקבלו את הפטור מבידוד, הם יוכלו להצטרף לקבוצה בלוס אנג'לס לקראת המשחק השני בעיר, נגד הקליפרס בלילה שבין שני לשלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully