וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגעגועים של מסי, הקשיים של ראמוס ועתיד אמבפה: אנדר הררה מדבר

קשר פריז סן ז'רמן בריאיון בספרד: "קיליאן יהיה הטוב בעולם, כרגע זה ליאו. בארסה בלב שלו, יום אחד הוא יחזור. יש מספיק זמן לשכנע את אמבפה לחתום"

תקציר: פנייה אונואה - פריז סן ז'רמן 3:0/ספורט1

אנדר הררה הוא אמנם רק קשר מרכזי שמשחק לצד שחקני התקפה מהטופ העולמי, אבל רק שני שחקנים בפריז סן ז'רמן כבשו יותר שערי ליגה ממנו העונה. הספרדי ניצל את פגרת החגים כדי להעניק ל"מונדו דפורטיבו" ראיון שפורסם הבוקר (שישי), ובו התייחס בין השאר לליאונל מסי, קיליאן אמבפה וסרחיו ראמוס.

למרות שמסי כבש רק שער ליגה אחד ב-11 הופעות מאז שהצטרף לקבוצה מעיר האורות, הררה לא מודאג מהיכולת של מי שהגיע כדי להוביל את פריז סן ז'רמן לזכייה בכל התארים. "לפרקים ראינו את הגרסה הכי טובה שלו, כמו נגד סיטי בבית. אנחנו צריכים לעמוד לשירותו כדי להוציא ממנו את המקסימום, הוא השחקן הכי גדול בהיסטוריה", אמר הקשר והבהיר: "קיליאן יהיה השחקן הטוב בעולם במשך הרבה שנים, אבל כרגע כולנו מסכימים שמסי הוא מספר אחד. אין ספק".

כשנשאל האם מסי מתגעגע לברצלונה, הררה ניסה להתחמק: "לא משנה מה אני אגיד, תצא מזה כותרת בכל העולם. אני מעדיף לא לענות. רק אומר שבארסה בלב שלו והוא יחזור לשם יום אחד, אבל כרגע הוא נהנה ורוצה לנצח עם פ.ס.ז'".

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
הטוב בעולם, על פי אנדר הררה. ליאונל מסי/רויטרס

לגבי העתיד של אמבפה, שצפוי לעבור לריאל מדריד בעונה הבאה, הספרדי משוכנע: "עדיין יש מספיק זמן כדי לחדש לו את החוזה. יש לא מעט דוגמאות של שחקנים שחתמו בחודשים פברואר, מרץ ואפילו אפריל. יש מספיק זמן".

בנוסף, הררה דיבר על הקשיים שחווה ראמוס בהסתגלות למועדון: "הוא רגיל להרגיש חשוב, לשחק ולהנהיג, זה בוודאי לא היה לו קל. עכשיו הוא כבר מתאמן שבועיים או שלושה ברצף, ברמה פנטסטית, ואנחנו אופטימיים. אפשר לראות שהוא מאושר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully