וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולסן נזכר בדרמה: "פחדנו שאנחנו עדים למותו של אריקסן"

עודכן לאחרונה: 24.12.2021 / 16:31

חלוץ נבחרת דנמרק חזר לרגע שבו חברו נאבק על חייו: "כולם לחשו 'בבקשה תשרוד'. אם זה היה קורה לו בסלון ולא במשחק, הוא לא היה איתנו עכשיו"

ההתמוטטות של שחקן נבחרת דנמרק כריסטיאן אריקסן במהלך המשחק מול פינלנד/ספורט1

בשבוע שעבר כריסטיאן אריקסן שוחרר רשמית מאינטר, אבל בין אם הקשר בן ה-29 יזכה להשאיר את קריירת הכדורגל שלו פעילה ובין אם לאו, אין ספק שהדני אומר תודה בכל יום על כך שהוא עדיין בחיים. חברו לנבחרת דנמרק, החלוץ יוסוף פאולסן, נזכר בהתמוטטות הדרמטית של אריקסן על כר הדשא במהלך משחק ביורו האחרון, בראיון שהעניק היום (שישי) בגרמניה.

"כשעמדנו מסביבו באותו רגע, הפחד של כולנו היה שאולי אנחנו עדים למותו. אני עדיין זוכר איך כולנו לחשנו או חשבנו לעצמו 'בבקשה תשרוד את זה!'", סיפר פאולסן על הרגע מורט העצבים.

שחקנה של ר.ב. לייפציג מאמין שזו ברכה עבור אריקסן שדום הלב קרה לו על כר הדשא, היכן שהיו המון גורמים רפואיים וציוד מתאים לטיפול, מאשר בביתו: "יש לו מזל שזה קרה באמצע משחק וכל מה שהיה צריך כדי להחיות אותו היה קרוב. אם זה היה קורה לו בסלון, הוא לא היה איתנו עכשיו".

שחקני נבחרת דנמרק ואנשי הצוות הרפואי מקיפים את כריסטיאן אריקסן. רויטרס
פולסן וחבריו בנבחרת דנמרק בזמן האירוע של אריקסן/רויטרס

כזכור, לאחר האירוע הדרמטי בוצעו באריקסן פעולות החייאה והוא הובהל לבית החולים, שם שהה מספר ימים ועבר השתלת קוצב לב. לאחרונה הוא נאלץ להתיר את חוזהו באינטר, כיוון שהחוקים באיטליה אוסרים על שחקנים לשחק עם קוצב לב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully