וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוליאל מול סימון וגלושקו מול חירין בגמר אליפות ישראל בטניס

המדורג ראשון בגברים גבר על צוקרמן ויפגוש את סימון שניצח את לשם. המדורגת הבכירה בנשים ניצחה את נדל ותשחק מול חירין שגברה על אלטורי. הגמרים בשבת החל מ-10:00 ברעננה. כניסה חופשית

אחרי שבוע גשום יצאה השמש היום (שישי) במרכז הטניס העירוני ברעננה, ואפשרה לאיגוד הטניס לקיים את משחקי חצי הגמר של אליפות ישראל Wilson 2021 לבוגרות ולבוגרים. אל שני הגמרים העפילו האלופים המכהנים ומולם טניסאי וטניסאית שעבורם זהו גמר אליפות ישראל ראשון בקריירה. בגמר הגברים ישחקו ישי עוליאל וסער סימון ובגמר הנשים לינה גלושקו וניקול חירין. המשחקים יתקיימו מחר החל מהשעה 10:00 ברעננה, כאשר קודם יתקיים גמר הנשים ואחריו גמר הגברים. הכניסה למשחקים חופשית.

סער סימון, טניסאי ישראלי. אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס, אתר רשמי
גמר ראשון בקריירה באליפות ישראל. סער סימון/אתר רשמי, אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס

המדורג ראשון בגברים והאלוף אשתקד, ישי עוליאל, גבר 4:6 4:6 על חברו לנבחרת הדייויס דניאל צוקרמן (מדורג 4), וינסה לזכות מחר בתואר שני רצוף. סער סימון (מדורג 5) ניצח את עידן לשם 6:7 ו-3:6 וירצה לזכות בתואר אלוף ישראל בפעם הראשונה בקריירה, בהופעה הראשונה שלו בגמר.

ניקול חירין עם לינה גלושקו, טניסאיות ישראליות. אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס, אתר רשמי
הפיינליסטיות בטורניר הנשים. ניקול חירין עם לינה גלושקו/אתר רשמי, אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס

בנשים גברה המדורגת הבכירה, לינה גלושקו, 2:6 ו-5:7 על ניקול נדל, שקודם לכן השלימה את הניצחון ברבע הגמר על אגם גמליאל. גלושקו תנסה גם היא לזכות בתואר שני רצוף, כאשר מולה תעלה ניקול חירין, שניצחה 0:6 ו-3:6 את קארין אלטורי הצעירה. גם עבור חירין זו הופעה ראשונה בגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully