וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירי ברחובות: לפחות 12 פצועים לפני משחק כדורגל בהונדורס

מהומות לפני גמר הפלייאוף בין אולימפיה לריאל אספנייה. השלכת אבנים הידרדרה במהירות לקרב יריות בהשתתפות מחנות האוהדים והמשטרה

קרב יריות ברחובות לפני משחק כדורגל בהונדורס/יוטיוב

לפחות 12 בני אדם נפצעו, חלקם באופן חמור, כשמהומות פרצו הלילה בין מחנות האוהדים ריאל אספנייה ואולימפיה מהונדורס. שתי הקבוצות נפגשו למשחק הגומלין בגמר הפלייאוף והרחובות בעיר סן פדרו סולה הפכו לשדה קרב.

על פי הדיווחים, הכול החל כששני אוהדים של אולימפיה האורחת התחילו להשליך אבנים ליד רמזור בסמוך לאצטדיון. כוחות המשטרה הגיעו במהירות לאזור, אבל באותו זמן הצטרפו למהומה עשרות אוהדים של שתי הקבוצות. קולות ירי החלו להישמע, הן מצד השוטרים והן מצד האוהדים. כשהאבק שקע, לפחות 12 בני אדם הובהלו לבית החולים. המשחק אגב, התקיים כסדרו ובסיומו אולימפיה הוכתרה לאלופה.

הונדורס "מככבת" כבר שנים ארוכות בצמרת המדינות עם אחוזי הרצח הגבוהים בעולם, לצד השכנה אל סלבדור וכמה ארצות נוספות. על פי הנתונים, מדי יום נרשמים כ-20 מקרי רצח במדינה ממרכז אמריקה.

ב-2019 נהרגו שלושה בני אדם במהלך עימות אלים בין מחנות האוהדים של אולימפיה ומוטאגווה. אוהדי אוליפיה תקפו אז את האוטובוס של שחקני מוטאגווה והביאו לפציעתם של שלושה מהם, והאוהדים הגיעו לגונן. המהומה התפתחה לדו קרב יריות שכלל גם את המשטרה ובסיומה כאמור שלושה אנשים איבדו את חייהם.

ב-2015 שחקן אולימפיה ונבחרת הונדורס, ארנולד פראלטה, נורה 18 פעמים בעיר הולדתו לה סייבה והמשטרה קבעה שהמניע לרצח הוא שוד. שלוש שנים לאחר מכן הכדורגלן אוסקר מונגיה נקלע לויכוח באותה עיר ונורה למוות בעצמו. השוער מילטון פלורס נרצח ב-2001, במהלך אקט מיני ברכבו.

  • עוד באותו נושא:
  • הונדורס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully