וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואקמה: "אוהדי מכבי חיפה קראו לי בוז, אבל לא מתוך גזענות"

עודכן לאחרונה: 24.12.2021 / 9:38

הניגרי התראיין במולדתו ו"ניקה" את האוהדים הירוקים: "לא ציפיתי שיעודדו שחקן של היריבה". הוסיף: "רוצה לפרוש בריא ועשיר"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חדרה 0:1/ספורט1

אקס הפועל באר שבע, אנתוני וואקמה, התראיין במולדתו ניגריה וסיפר בין היתר על מהלך הקריירה שלו וגם על המחשבות על סופה ("אני רוצה לסיים את הקריירה בריא ועשיר"). לצד שאלות על סגנון החיים שלו והסיפורים על האהבה לבגדי מעצבים ומוסיקה, שחקן הכנף הניגרי נשאל האם נתקל בגזענות בשנים שלו ביבשת הישנה.

"לא נתקלתי בתופעות גזעניות באירופה", אמר וואקמה, "שרקו לי וקראו בוז, אבל זה נורמלי. למשל, כששיחקתי עם הפועל באר שבע נגד מכבי חיפה בחוץ, קראו לי בוז בכל נגיעה בכדור, אבל אני חושב שזה רגיל - לא ציפיתי שקהל ביתי יריע לשחקן של היריבה. הסתכלתי על האוהדים של חיפה וחייכתי ואז הם התחילו למחוא לי כפיים. הדברים האלה לא מפריעים לי, אני רק רוצה לשחק כדורגל".

בשנים האחרונות שחקנים כמו אנז' פרדי פלומן, ברנדלי קובאס ואפילו דינו אנדלובו, העלו טענות על קריאות גזעניות מצד אוהדי מכבי חיפה כלפיהם.

אנתוני וואקמה שחקן הפועל באר שבע (ימין) מול נטע לביא שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
וואקמה מול מכבי חיפה/קובי אליהו

וואקמה בן ה-32 שיחק בהפועל רעננה בשנים 2013-2015, לפני שנרכש על ידי הפועל באר שבע והפך לאחד הזרים הגדולים בתולדותיה. בשלוש השנים שלו בבירת הנגב, הקבוצה זכתה בשלוש אליפויות והוא כבש 47 שערים ב-134 משחקים בכל המסגרות.

מאז שעבר לטרבזונספור לפני שלוש שנים וחצי, הוא עושה חיל ושותף בכיר לעונות שלה בצמרת. הקבוצה שלו מוליכה כעת את הליגה הטורקית עם יתרון של 9 נקודות בפסגה ולוואקמה 6 שערים ו-6 בישולים - אולי בדרך לאליפות ראשונה של טרבזונספור מאז עונת 1983/84.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully