וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי הלהיב את ריאל: "אמבפה והולאנד ירצו לשחק בברנבאו החדש"

מאמן הבלאנקוס הצית את הדמיון של האוהדים, הבהיר שהוא דוחף להארכת חוזה למודריץ' והצהיר: "בנזמה החלוץ הטוב בעולם", יותר מרונאלדו

תקציר: הרטה ברלין - בורוסיה דורטמונד 2:3/ספורט1

ריאל מדריד ממשיכה לפזר רמזים עבים למדי על תוכנית הרכש הגרנדיוזית שלה לקיץ. הבוקר (שישי) התראיין מאמן הבלאנקוס קרלו אנצ'לוטי ל"אס", והפתיע כשהצהיר בנוגע לקיליאן אמבפה וארלינג הולאנד: "בוודאי שהם ירצו לשחק בברנבאו החדש".

אנצ'לוטי מסביר ש"אין לי ספק שהם רוצים להיות חלק מזה, אחרי שהאצטדיון שלנו שופץ. אני עדיין לא יודע מה הם יעשו בקיץ או מה יקרה עם הקבוצה באופן כללי. מקווה שאני עדיין אהיה המאמן. העתיד של ריאל מדריד ייקבע על ידי השחקנים שכבר נמצאים במועדון, ועל ידי שחקנים צעירים אחרים שיגיעו. אין לי שום ספק שריאל תתחרה בטופ במשך שנים ארוכות".

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. רויטרס
מפלרטט בגלוי. אנצ'לוטי/רויטרס

אנצ'לוטי אף הצהיר שלדעתו, קארים בנזמה הלוהט הוא החלוץ הטוב בעולם כיום, יותר מכריסטיאנו רונאלדו, רוברט לבנדובסקי או הולאנד. "הוא מוסיף לעצמו עוד ועוד יתרונות ככל שהזמן עובר, ויכולת הכיבוש שלו יציבה כבר לאורך שנים. הוא קורץ מאותם חומרים כמו רונאלדו והולאנד, ולדעתי הוא הטוב מכולם, כי הוא עושה הבדל במגרש. רק השבוע ראינו את האפקט שלו מול בילבאו, הוא בכושר מדהים".

אנצ'לוטי אף הצהיר שחוליית הקישור שלו עם לוקה מודריץ', קאסמירו וטוני קרוס "היא הטובה בעולם", והבהיר שביקש מהנהלת המועדון להאריך את חוזהו של מודריץ' בהקדם האפשרי. "לוקה הוא דוגמא ומופת לכל כדורגלן, ואין שום סיבה שהוא לא ימשיך בכושר המצוין שלו. אנחנו רואים היום שחקנים שמצטיינים גם בגילים מבוגרים כמו רונאלדו וזלאטן, לוקה יהיה כזה גם כן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully