וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "קשה לדבר אחרי הדרך בה הפסדנו"

עודכן לאחרונה: 23.12.2021 / 21:31

מאמן מכבי תל אביב מאוכזב מאוד אחרי ה-73:71 הכואב מול זניט סנט פטרסבורג: "היינו מוכנים לגנוב את המשחק הזה"

מכבי תל אביב רשמה הערב את הפסד השביעי ברציפות ביורוליג עם 73:71 כואב מאוד לזניט סנט פטרסבורג, במסגרת המחזור ה-17 ביורוליג, שנעל את הסיבוב הראשון. הצהובים פיגרו לאורך כל המשחק, כולל ב-17 הפרש בשיא (23:6) והצליחו לחזור ולעלות ליתרון ראשון ממש בדקה האחרונה, אך גם זה לא הספיק. זה רצף ההפסדים הארוך ביותר של מכבי תל אביב ביורוליג/גביע אירופה לאלופות מאז עונת 1992/3 תחת יעקב אדלר, אז הרצף השלילי נעצר על שמונה הפסדים.

יאניס ספרופולוס, מאמן מכבי תל אביב. אודי ציטיאט
הפסד קשה וכואב מאוד. ספרופולוס/אודי ציטיאט

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר אחרי המשחק: "קשה מאוד לדבר אחרי המשחק והדרך שבה הפסדנו הערב, בעיקר לאור הצורה בה שיחקנו במחצית השנייה ועוד הובלנו בסיום. קשה מאוד להפסיד ככה. היינו מוכנים לגנוב את המשחק, אנחנו מאוכזבים שהפסדנו את זה, ואני מודאג מאיך שהתחלנו את המשחק ומכל המחצית הראשונה.

"אפשרנו להם לקלוע 41 נקודות ועשינו שלוש עבירות בלבד במחצית הראשונה. 15 הפרש ברבע הראשון זה פער גדול מאוד. לא ויתרנו, חזרנו ל-6 הפרש, זה חזר ל-10 הפרש, וצמצמנו לאט לאט, הצלחנו לעלות ליתרון, היינו צריכים מהלך הגנתי טוב כדי לגמור את המשחק. נמשיך מהמחצית השנייה שלנו, ואני מקווה שהמחצית הזאת נגד קבוצה טובה כמו זניט תיתן לנו את הכיוון ונבין איך אנחנו צריכים לשחק. במהלך האחרון תכננו לתת כדור לסקוטי בפיק אנד רול והיו לו ארבע אופציות: ג'יימס, דרק בוויק סייד וג'יילן בפנים או ללכת לבד".

מאמן זניט צ'אבי פסקוואל אמר אחרי המשחק: "אנחנו צריכים להיות די מרוצים ממה שעשינו במשך קרוב ל-35 דקות. אם אני לא טועה, הובלנו בערך ב-10 הפרש חמש דקות לפני הסיום, משהו כזה. בחלק האחרון של המשחק איבדנו את השליטה, לא קלענו ואיבדנו יותר מדי כדורים, זה עזר למכבי לחזור למשחק. בגלל זה הייתה למכבי אפשרות לנצח בסיום, אבל בסדר, זה היורוליג, לפעמים פעולה אחת, שתי פעולות מכריעים את המשחק. הצלחנו לקלוע שלשה חשובה ולנצח עם המהלך ההגנתי האחרון. אנחנו צריכים להיות מרוצים ולחשוב על המשחק הבא. אני חושב ש-2021 הייתה שנה נחמדה מאוד עבור זניט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully