וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישי עוליאל מול דניאל צוקרמן בחצי גמר אליפות ישראל בטניס

עודכן לאחרונה: 24.12.2021 / 1:24

המדורג הבכיר גבר על רון אלוק, יריבו על הכרטיס לגמר, המדורג רביעי, ניצח את אוראל קמחי. בחצי השני, עידן לשם (2) יפגוש את סער סימון. בנשים: לינה גלושקו וניקול חירין עלו לחצי

לאחר יום של הפסקה בשל מזג האוויר החורפי הפוקד השבוע את המדינה, התקיימו היום (חמישי) משחקי רבע הגמר באליפות ישראל Wilson 2021 לבוגרות ולבוגרים. בשל הגשמים שירדו במרכז הטניס העירוני ברעננה, הועתקו גם היום המשחקים למרכז הטניס באשקלון והסתיימו, למעט משחק אחד שנעצר בשל הגשם.

המדורג ראשון בגברים, ישי עוליאל, ניצח 4:6 ו-2:6 את רון אלוק ויפגוש מחר את חברו לנבחרת הדייויס, דניאל צוקרמן (מדורג 4), שגבר 2:6 ו-2:6 על אוראל קמחי. בחצי הגמר השני ייפגשו עידן לשם, המדורג 2 שגבר 2:6 ו-2:6 על רועי גינת, וסער סימון (5) שניצח 1:6 1:6 את שחר אלבז.

ניקול חירין, טניסאית. אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס,
לה כבר יש יריבה בחצי הגמר. ניקול חירין/אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס

בנשים גברה המדורגת הבכירה, לינה גלושקו, 0:6 ו-1:6 על ליאם עובד והיא מחכה בחצי הגמר למנצחת בין ניקול נדל לאגם גמליאל. כרגע התוצאה במשחק שהופסק היא 3:6 ו-2:4 לנדל. בחצי הגמר השני ישחקו המדורגת 2 ניקול חירין, שגברה 3:6 ו-5:7 על מיקה בוחניק, וקארין אלטורי שניצחה 4:6 ו-1:6 את קורל קולדובסקי (6).

מחר תחזור התחרות לרעננה, כאשר משחקי חצי הגמר ייפתחו ב-10:00 בבוקר עם עוליאל מול צוקרמן במגרש המרכזי ואחריו גלושקו נגד נדל או גמליאל. ב-10:00 יתקיימו במקביל גם שני חצאי הגמר הנוספים בגברים ובנשים ויושלם משחק רבע גמר הנשים. בשל הדחיה, יתקיימו משחקי הגמר של אליפות ישראל ביום שבת ברעננה החל מ-10:00 בבוקר - הכניסה לכל המשחקים חופשית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully