וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה יודעת מי האחראי למהפך: "הכל זה סלובו"

עודכן לאחרונה: 23.12.2021 / 11:01

למרות שכולם ייעצו "לא לעשות טעות ולהגיע לצפון", דראפיץ' הרים את הקבוצה מהתחתית למקום השישי בחודש וחצי. שחקן שחזר את הרגעים שהביאו למפנה: "שם יצאנו לדרך חדשה"

תקציר: עירוני קרית שמונה - מכבי פתח תקוה 0:1/ספורט1

באימון הבכורה שלו בעירוני קרית שמונה, סלובודן דראפיץ' הימם את השחקנים כשהטיח בהם בבוטות: "אני בא מהמרכז ושם כולם בטוחים שאתם יורדים ליגה". חרבנתם כל מה שהייתם יכולים ופיטרתם מאמן, עכשיו צריך להוציא את העגלה מהבוץ". השחקנים, שלא במפתיע, לא אהבו לשמוע את דבריו של המאמן, אך המילים דרבנו אותם במיוחד: "הבנו שכל המדינה באמת חושבת שאנחנו שחקנים חלשים, ושאם לא נשנה מהר את היכולת ובעיקר את התוצאות, הסטיגמה הזו תישאר עלינו", אמר שחקן בקבוצה.

מיד אחרי מינויו, החליטו דראפיץ' והבעלים איזי שרצקי שנדרש מחנה אימונים קטן על מנת להתגבש ולהבין את הדרישות של המאמן, דבר שהוכיח את עצמו: "אין ספק ששם יצאנו לדרך חדשה", קבע אותו שחקן, "זה תרם לנו מאוד".

חודש וחצי עברו מאז, ודראפיץ', שכולם ייעצו לו "לא לעשות את הטעות" ולהגיע לצפון, הצליח להרים את עירוני קרית שמונה עד למקום השישי המוביל לפלייאוף העליון: "אין ספק שהכל זה סלובו", אמרו בקבוצה, "צריך להודות שאין פה הרבה כישרון, אבל יש הרבה לב ומלחמה וזה מנצח לנו משחקים".

שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים. מאור אלקסלסי
יצאו לדרך חדשה תחת דראפיץ'. שחקני קרית שמונה חוגגים/מאור אלקסלסי

אמש היו חגיגות גדולות בחדר ההלבשה לאחר הניצחון הדרמטי על מכבי פתח תקוה וניכר שרוח חדשה נושבת במועדון. יחד עם זאת, בקרית שמונה מבינים שיש צורך בחיזוק, ומלבד הקשר יוליוס סקה שכבר חתם ויחל לשחק עם פתיחת חלון ההעברות בינואר, בקבוצה מעוניים לצרף בלם ושחקן התקפה.

באשר להתקפה, בקרית שמונה מחפשים חיזוק זר, אך אם לא יימצא שחקן מתאים ייבחנו אופציה בשוק המקומי. בנוגע לעמדת הבלם, במועדון טרם קיבלו החלטה, כאשר שמו של אורי דהן עלה, אבל לא ברור אם ייעשה ניסיון להחזיר את השחקן שעורר את זעמו של שרצקי כשעזב למכבי חיפה בקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully