וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ' לשחקנים: "אומרים שהקבוצה חלשה, צריך להוכיח אחרת"

10.11.2021 / 10:50

המאמן החדש של עירוני קרית שמונה באסיפה הראשונה שלו: "חרבנתם את מה שהייתם יכולים ופיטרתם מאמן. עכשיו צריך להוציא את העגלה מהבוץ, אם נעבוד ביחד - נצליח". עוד אמר: "הסתדרתי עם כל הבעלים, מקווה שזה יקרה גם עם איזי. הכי ראוי היה שקובי רפואה יעמוד פה"

סלובודן דראפיץ' מדבר לראשונה כמאמן עירוני קרית שמונה/צילום: לילך וייס. עריכה: ניר חן

הזעזוע בעמדת המאמן כבר מאחוריה, והבוקר (רביעי) עירוני קרית שמונה פתחה את עידן סלובודן דראפיץ' עם אימון הבכורה של המאמן החדש, שחתם אתמול כמחליפו של עמיר נוסבאום. בקרית שמונה הוחלט לנצל את הפגרה על מנת לערוך מיני מחנה אימונים, כאשר השחקנים יתכנסו בשבוע הבא לארבעה ימים של אימונים סגורים.

לפני תחילת האימון שוחח דראפיץ' עם השחקנים ואמר להם: "חרבנתם את מה שהייתם יכולים לחרבן ופיטרתם מאמן. אני לא יכול לעזור לכם, רק אתם לעצמכם. אנחנו במקום האחרון ובמצב לא טוב, צריך להוציא את העגלה מהבוץ. אנחנו צריכים יותר עבודה ויותר לחץ. לא כל כך אוהבים אתכם מבחוץ, לא מפרגנים לכם ואומרים שהקבוצה חלשה. מה זה אומר לכם? שצריך להוכיח אחרת. אני לא בא לטיול, זו גם הקריירה והפרנסה שלי. ואם נעבוד קשה ביחד - נצליח. הליגה מאוד שוויונית".

סלובודן דראפיץ' עם שחקני עירוני קרית שמונה. לילך וייס רוזנברג
דיבר עם השחקנים בישירות. דראפיץ' באסיפה לפני האימון/לילך וייס רוזנברג

בהמשך מסר המאמן לתקשורת: "יותר נחתי מאשר עבדתי בחצי השנה האחרונה, אבל הרבה זמן אני עוקב אחרי קרית שמונה וזו אחת הקבוצות שחלמתי לעבוד בהן. אני מקווה שהחתונה בינינו תהיה מוצלחת".

דראפיץ' התייחס לכך שאיזי שרצקי פנה לקובי רפואה לפניו: "קובי רפואה עשה פה עבודה נפלאה והגיע לפלייאוף העליון, אם הוא היה עומד פה עכשיו זה היה הכי ראוי. כששמעתי שהם לא הסתדרו ופנו אליי, ישר אמרתי כן".

בנוגע לטענות שהסגל שלו חלש אמר: "כל החיים שלי לא היו לי סגלים גדולים ועשינו דברים יפים. גם כאן אני מגיע לקבוצה שאני לא מכיר, יש פגרה קצרה ונעשה מחנה אימונים כדי ללמוד את הקבוצה. אם נצטרך להתחזק או לשחרר שחקנים בינואר, נעשה את זה. אלה החיים של מאמן, כשאתה בא באמצע העונה אתה אף פעם לא מגיע לקבוצה הכי טובה בארץ. אני יודע לאן אני נכנס".

סלובודן דראפיץ', ניב סידי, ג'וני וורד באימון עירוני קרית שמונה. לילך וייס רוזנברג
"צריך להוציא את העגלה מהבוץ". דראפיץ' עם עוזרו ניב סידי והאנליסט ג'ון וורד/לילך וייס רוזנברג

על כך שקודמיו בתפקיד לא הסתדרו עם איזי שרצקי ועל המטרות אמר דראפיץ': "אני 27 שנים בכדורגל, אם הייתי צריך לשאול על בעל הבית לפני כל קבוצה שאני חותם בה, הייתי טבח ולא מאמן. עבדתי עם כל הבעלים, על כולם אמרו לי שלא כדאי להתקרב ועם כולם הסתדרתי, נשארתי בקשר טוב ואף אחד לא לכלך עליי, כך שאני מקווה שזה יקרה גם כאן. לא דיברתי עם איזי, הוא רק איחל לי בהצלחה. ניפגש בשבוע הבא, יש לנו משחק אחרי הפגרה וזה מה שחשוב. כרגע המטרה היחידה היא לשחק יותר טוב ויותר התקפי".

לגבי הפרידה משי ברדה, עוזרו בשנים האחרונות: "הגיע הזמן של שי ברדה להיות בלבד. כשילד עוזב את הבית, אתה לא בוכה. כל קבוצה שתיקח אותו תרוויח. הצוות פה מורכב מאחלה בחורים ואם נחשוב שצריך לצרף עוד מישהו לצוות, נצרף".

לסיום, דראפיץ' התייחס למעבר מהמרכז לצפון: "כיף לצאת מהמרכז למזג אוויר יותר קר, כמו סרביה, ולהגיע למקום שנתעסק רק בכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully