וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 23.12: "מנצ'סטר סיטי מוכנה לשלם את סעיף השחרור של הולאנד"

עודכן לאחרונה: 23.12.2021 / 23:21

ב"בילד" טוענים שהאנגלים מוכנים לשלם 75 מיליון יורו עבור רכישת הנורבגי, שישמש כמחליף של פראן טורס. ברצלונה חושקת בדה ליכט, קרב איטלקי משולש על אובמיאנג

תקציר ה-1:1 בין ורונה לבין פיורנטינה/ספורט1

שמועות

* דיווח ב"בילד": מנצ'סטר סיטי מוכנה לשלם את סעיף השחרור של ארלינג הולאנד בסך 75 מיליון יורו לבורוסיה דורטמונד, סעיף שיופעל בקיץ הקרוב. חלק מהכסף למימון רכישת החלוץ הנורבגי יגיע ממכירתו של פראן טורס לברצלונה.

* ב"מארקה" מדווחים שריאל מדריד סימנה את ג'ונתן דייויד, החלוץ הקנדי המצוין של ליל ותנסה להחתימו בעונה הבאה. דייויד כבש 12 שערי ליגה העונה והיה שותף בכיר לאליפות של הקבוצה בעונה החולפת.

* העיתונאי ג'רארד רומרו טוען שברצלונה תנסה להחתים את מתייס דה ליכט, בלמה של נבחרת הולנד ויובנטוס. כדי לעשות זאת, בארסה תצטרך "להיפטר" מפיליפה קוטיניו וסמואל אומטיטי". מינו ראיולה סוכנו של דה ליכט כבר רמז שהוא לא ימשיך ביובה בעונה באה.

* יובנטוס, אינטר ומילאן מעוניינות בפייר אמריק אובמיאנג, הכוכב הסורר של ארסנל שקיבל אור ירוק לעזוב בינואר. אובמיאנג הודח מסגל הקבוצה וסרט הקפטן נשלל ממנו בעקבות כמה תקריות משמעת והוא בכל מקרה לא ימשיך במועדון.

מתיאס דה ליכט שחקן יובנטוס. GettyImages
יתאחד עם פרנקי דה יונג בברצלונה? דה ליכט/GettyImages

* ב"אס" טוענים שאברטון מעוניינת בפיליפה קוטיניו, הפלופ הברזילאי של ברצלונה שלא נמצא בכלל ברוטציה של צ'אבי. אברטון כבר צירפה מספר "פלופים" של בארסה בעבר כמו ג'רי מינה, אנדרה גומש ולוקא דין. קוטיניו בילה את השנים הכי יפות שלו בעיר ליברפול, במדי היריבה העירונית, וישמח לחזור לאנגליה.

* חיזוק ראשון לפיורנטינה בינואר: ג'ונתן איקונה שחקנה של ליל הגיע לבדיקות רפואיות במועדון לפני חתימה על חוזה לחמש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully