וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסכול בבית"ר: "מאמני היריבות בונים את המשחק על ההפקרות בהגנה שלנו"

23.12.2021 / 7:16

בבית"ר מתוסכלים מהשערים הקלים וההפקרות בהגנה ("מה שהיה בחלק האחורי זה שערורייה"), אך כבר עם הפנים לדרבי: "לאווירה תהיה השפעה גדולה על המשחק"

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע 3:1/ספורט1

1. יוסי מזרחי עצבני

"נאיביים", "הפקרות", "לא מקשיבים להוראות טקטיות", "עובדים על משהו באימון והם עושים להיפך". אילו היו רק חלק מהאמרות של יוסי מזרחי והצוות המקצועי לאחר ההפסד של בית"ר ירושלים אמש (רביעי) 3:1 בבאר שבע. המאמן הוותיק כבר העיר לשחקנים לאחר משחקים קודמים כי הם לא קשובים להוראות הטקטיות ועושים טעויות של טירונים, אך המשחק אתמול בטרנר היה סוג של שיא ברמת הנאיביות, או כמו שאמרו בבית"ר אמש: "שואבים אופטימיות מדקות טובות בחלק הקדמי, אך מה שהיה בחלק האחורי זאת שערוריה. גם בעבירות שסידרו נייחים, גם בהפקרות בשער השני, גם באיבודי כדור השטותיים. לא יכול להיות שכל מאמן יריב בונה את המשחק שלו על החוסר אחריות וההפקרות בהגנה שלנו, זה בלתי נתפס".

בית"ר ירושלים ספגה אתמול הפסד ליגה רביעי ברציפות, כאשר בכל אחד מהמשחקים היא סופגת לפחות שני שערים, מה שלא מבשר טובות. אמנם כעת בית"ר תתפנה למשחקים נגד קבוצות מהליגה שלה, אך עדיין, במועדון אמרו גם אתמול כי "אם כולם כאן לא ישנו תפיסה ויבינו מה צריך להביא כקבוצת תחתית, קשה יהיה להיות אופטימיים, זה צריך לקרות כבר מהדרבי. הכל מתחיל בגישה".

שחקן בית"ר ירושלים אופיר קריאף עם מקס גרצ'קין. דני מרון
זה פשוט לא עובד. קריאף וגרצ'קין אתמול/דני מרון

בפן החיובי, מי שדווקא זכו למחמאות הם מרקו ינקוביץ' ורועי הרמן, שבאו טוב למשחק. אלא שהקלות בה ספגה בית"ר את השערים גרמה ליוסי מזרחי לומר לאנשיה: "אני לא אשן בלילה מהגולים האלה, איך אפשר לחזור על הטעויות האלה? מגן אחד צריך להישאר. קשר, בלמים, אני לא מבין את זה. ההוראות מאוד ברורות, חזרנו עליהן כל השבוע".

יוסי מזרחי אמר במסיבת העיתונאים בסיום כי "אם לא משחקים נכון טקטי ונותנים שטחים לבאר שבע, משלמים ביוקר. לא התבטלנו, תקפנו עם הרבה שחקנים אבל עשינו טעויות גם במצבים הנייחים וגם במתפרצות ושילמנו ביוקר. ימים יגידו אם זה עניין של זמן וחיבור, דברים לוקחים זמן אבל אנחנו צריכים לשחק הרבה יותר עם שכל ולא מהרגש. הפקרנו הרבה שטחים מול אחת הקבוצות המהירות בליגה ושילמנו על זה ביוקר".

יוסי מזרחי מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
"לא ממלאים הוראות טקטיות". יוסי מזרחי/דני מרון

2. הדרבי יחזיר את בית"ר לחיים?

ביום ראשון הקרוב יתקיים הדרבי הירושלמי, בסוג של הזדמנות לחזור לחיים מצד בית"ר. עד עתה הבטיחו מקומם כ-6,000 איש, ובמועדון משוכנעים: "לאווירה בטדי תהיה השפעה ישירה וגדולה על המשחק, בדיוק כמו במשחק הקודם. הפועל ירושלים השתפרה, היא עם ביטחון, אבל זה הזמן לחזור ולהביא נקודות ולעשות שינוי".

הדרבי גם יהווה אולי להזדמנות אחרונה לחלק מהזרים, כמו אדווין ג'סי. ריצ'מונד בואצ'י ימריא היום לאליפות אפריקה ועשוי להיעדר חודש, כאשר מנגד ג'וסואה מחיאס צפוי לנחות בישראל בתחילת החודש הבא, אך נראה כי במקרה הטוב הוא יעמוד לרשות המאמנים לקראת סוף ינואר או תחילת פברואר.

בצוות המקצועי מקווים כי הסיטואציה הכלכלית הסבוכה תאפשר לצרף בלם לסגל. במידה שזה יתאפשר, אורי דהן ממכבי חיפה הוא שם שעלה במועדון, אך כרגע זה לא ריאלי עד אשר יימצא פתרון לתסבוכת הכלכלית, כשהכיוון הוא יותר למכירת ושחרור שחקנים.

משה חוגג בית"ר ירושלים. דני מרון
בבית"ר ממשיכים לחפש מחליף למשה חוגג/דני מרון

3. רוכש בדרך או קיצוץ מאסיבי?

בנוגע לרוכש אפשרי, הנאמן עורך דין יצחק יונגר ממשיך בשיחות עם אנשי עסקים מארצות הברית ומאירופה, אך עד עתה לא ניתן לברך על המוגמר או על הצעה כספית שמתקרבת לדרישותיו של משה חוגג, כאשר בשבועיים הקרובים הדברים יתבהרו. במועדון מכינים תכנית עבודה למקרה שלא יימצא רוכש, תכנית שכוללת קיצוצים, מכירה\שחרור של שחקן או שחקנים וניסיונות למצוא פתרונות שיעבירו חלק מההתחייבות לעונה הבאה, מה שלא יהיה פשוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully