וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקלה מנעה שימוש ב-VAR בפתיחת המשחק בקרית שמונה, שער נפסל

22.12.2021 / 18:47

מכבי פתח תקוה סבלה מהתקלה בסיב האופטי, כאשר שער של אור בלוריאן נפסל בטענה לנבדל של ג'יימס אדניי בדקה הרביעית. המערכת חזרה לפעול רק לאחר מכן, אך עדיין ללא שימוש בקווי נבדל

משחק הליגה בין עירוני קרית שמונה למכבי פתח תקוה יצא לדרך הערב (רביעי) ללא VAR. תקלה בסיב האופטי מנעה קשר בין שופט ה-VAR דניאל בר נתן שיושב בנווה אילן לבין המגרש בקרית שמונה, כאשר טכנאים של בזק ניסו לפתור את התקלה לפני שריקת הפתיחה, אך ללא הועיל.

המערכת חזרה לפעילות בסביבות הדקה השמינית, רק אחרי ששער לזכות מכבי פתח תקוה נפסל בטענה לנבדל. עניין קווי הנבדל יסונכרן במחצית ואז המערכת תשוב לעבוד במלואה.

יש לציין שזו הפעם השלישית שיש תקלה עם מערכת ה-VAR בקרית שמונה. זה קרה כבר בעבר במשחקי הבית בינואר 2020 מול הפועל חדרה והפועל באר שבע.

נזכיר שבאותו מגרש לפני כשבוע וחצי היה סיפור ההרחקה מול בני סכנין, כאשר אבי לוזון ציפה שדניאל בר נתן יקרא לרועי רינשרייבר לבטל את האדום ללאמק בנדה, עליו המליץ השופט הרביעי מג'ד רושרוש.

מהלך בבדיקת VAR במשחק של הפועל כפר סבא מול עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
הפעם המערכת בבדיקה/ברני ארדוב

ממנהלת הליגות נמסר: "המשחק ייפתח ללא מערכת VAR, זאת בעקבות סופת "כרמל" שגרמה לתקלה במערכת ספק התקשורת. בשעות האחרונות עובד צוות של ספק התקשורת במטרה לפתור את הבעיה בהקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully