וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 31 בלבד: ארון שוינפלד הודיע על פרישה מכדורגל

אקס מכבי נתניה, מכבי והפועל תל אביב נפרד באינסטגרם: "הברך שלי לא אפשרה לי להמשיך, מרגיש בר מזל על ה-10 שנים ששיחקתי כדורגל מקצועני"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל מרמורק 0:4/ספורט1

ארון שוינפלד, החלוץ בן ה-31 ששיחק בעבר במכבי תל אביב, הפועל תל אביב ומכבי נתניה, הודיע היום (רביעי) על פרישה מכדורגל מקצועני.

"אחרי 10 שנים של כדורגל מקצועני וחיים שלמים של אהבה לספורט הזה, הגיע הזמן שלי לפרוש", כתב שוינפלד בדף האינסטגרם שלו, "כשחקנים תחרותיים, אנחנו רוצים לשחק כמה שיותר זמן, אבל לצערי הברך שלי לא אפשרה לי לעמוד בדרישות של הספורט הזה יותר".

שוינפלד נפרד

ארון שוינפלד שחקן מכבי תל אביב מול מרואן קבהא שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
שוינפלד/דני מרון

שוינפלד הוסיף: "אני מרגיש בר מזל על כל השנים שבהם שיחקתי והייתה יכול לקום בכל יום מוקף באנשים שאוהבים את העבודה שלהם. להיות בסביבה כל כך חיובית. הכדורגל פתח עולם שלם בפניי, הייתי במקומות שלעולם לא חשבתי שאני אהיה בהם. פגשתי אנשים מדהימים במסע שלי ואני מודה לכולם על הזיכרונות".

שוינפלד בן ה-31 הגיע לישראל בינואר 2016 וחתם במכבי נתניה. אחרי שני משחקים בלבד כבר עבר להפועל תל אביב ובבכורה שלו כבש בדרבי. את העונה סיים עם שמונה שערי ליגה וחתם על חוזה חדש בקיץ לארבע שנים נוספות, אבל המשבר הכלכלי של האדומים שנכנסו לפירוק הוביל לפרידה מהירה ובפברואר 2017, אחרי שנה בלבד, חתם במכבי תל אביב. בשורות הצהובים שיחק שלוש שנים, תרם ארבעה שערי ליגה והיה שותף לאליפות ב-2018/19. בפברואר 2020 חתם במינסוטה יונייטד מה-MLS וב-10 החודשים האחרונים שיחק באוסטין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully