וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר סאגה ארוכה: קייסוקה מטסו חזר לישראל

לאחר לילה לא שקט, שחקן הכדורעף היפני של הפועל כפר סבא עלה יחד עם הקבוצה על הטיסה לישראל וכניסתו אושרה, תוך התחייבות לשהות בבידוד של שבוע ולעבור שתי בדיקות PCR

שחקן הכדורעף היפני של הפועל כפר סבא, קייסוקה מטסו, חזר היום (רביעי) עם הקבוצה לארץ בטיסה מבולגריה, שם היא שיחקה בגביע האתגר האירופי, והוא שוהה בבידוד על פי הנהלים. כזכור, היו ספיקות לגבי חזרתו לארץ כיוון שמסיבות רפואיות לא התחסן כנגד קורונה. על יו"ר המועדון גרי אברמוביץ עבר לילה לבן, אחרי שהיה לפנות בוקר עם קו טלפון פתוח מול המשלחת והצוות המקצועי בשדה התעופה בסופיה, כדי לוודא שהשחקן היפני יורשה לעלות על הטיסה יחד עם חבריו לקבוצה. למטסו היפני יש אישור עבודה ושהייה ממשרד הפנים.

עם הגעתה של הפועל כפר סבא הבוקר לארץ, השחקן היפני הופרד בנתב"ג מהקבוצה לצרכי תשאולים ואישורים למיניהם, בשל היותו לא מחוסן כנגד קורונה. מטסו הוכיח באמצעות אישורים רפואיים שהביא מיפן שהוא אלרגי לחיסונים. לאחר שהנושא נבדק, כניסתו אושרה, תוך התחייבותו לשהות בבידוד במשך שבוע במהלכם יעבור שתי בדיקות PCR .

קייסוקה מטסו, שחקן כדורעף, הפועל כפר סבא. יוסי לזרוף, הפועל כפר סבא, אתר רשמי
בסופו של דבר נמצא הפיתרון. מטסו/אתר רשמי, יוסי לזרוף, הפועל כפר סבא

"זה חלק מהמחיר ןהקשיים של החלטת המועדון, שהספורט ינצח את הקורונה. התעקשנו לקיים תחרויות ספורט בעירנו כפר סבא גם בתקופה מאתגרת זו, ולצערנו הקבוצה הסלובקית סירבה לשחק בישראל, ונאלצנו לשחק בבולגריה ללא קהל, שזה נוגד את רוח הספורט", אמר יו"ר המועדון גרי אברמוביץ'.

בהפועל כפר סבא גאים בהופעות המכובדות של קבוצות המועדון באירופה, בין השאר כשקבוצת הנשים קיימה שישה משחקים בינלאומיים בגביע האתגר, ניצחה בארבעה משחקים ועצרה רק בשלב שמינית הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully