וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוף הגליל אחרי עוד הפסד: "משהו חייב להשתנות, זה לא יספיק להישארות"

עודכן לאחרונה: 22.12.2021 / 10:24

העולה החדשה ממשיכה להידרדר ומקווה להתחזק בינואר: "נתנו להפועל ירושלים לעבור אותנו. זה הפסד מאוד כואב"

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל נוף הגליל 1:3/ספורט1

בהפועל נוף הגליל מודאגים מאוד הבוקר (רביעי) אחרי ההפסד אמש 3:1 להפועל ירושלים. מעבר לעובדה שזה היה משחק מול יריבה ישירה מהתחתית, נוף הגליל רשמה הפסד רביעי ברציפות (שלושה בליגה ואחד בגביע, ר"ב) ובסך הכל הקבוצה סופרת כבר שבעה משחקים ללא נצחון. "משהו יהיה חייב להשתנות, אחרת זה לא יספיק לנו להישארות", אמר גורם במועדון, "זה היה הפסד מאוד כואב במשחק מאוד מאוד חשוב עבורנו. לא רק שהפסדנו, אלא גם נתנו לירושלים לעבור אותנו במשחק שהיה למעשה על שש נקודות".

כמו במשחקים הקודמים, גם אמש אפשר היה לראות שלעולה החדשה יש בעיות קשות בחלק הקדמי. החלוץ הזר קוון פרייטר, ממשיך לקבל קרדיט בהרכב ולאכזב ואתמול במצב של 0:1 רשם החמצה גדולה במצב שהיה יכול "להרוג" את המשחק עבור נוף הגליל.

ירון הוכנבוים, מאמן הפועל נוף הגליל. דני מרון
מחפש פתרון. הוכנבוים/דני מרון

במועדון כבר מבינים שהסגל הנוכחי לא יספיק ככל הנראה להישארות בליגה ומתכננים מספר שינויים לינואר. המאמן ירון הוכנבוים מחפש בשלב זה מגן ימני, מגן שמאלי ושחקן התקפה.

ראשי המועדון מחכים לחזרתו לישראל של הבלם הברזילאי גוטי שנמצא בשלבי סיום של השיקום בכתפו שנותחה. הבלם צפוי לנחות בסוף החודש הנוכחי ואם הבדיקות שיעבור יהיו תקינות הוא יצטרף בחזרה לסגל. אם יהיה ספק לגבי כשירותו, חוזהו יוקפא או שהוא ישוחרר ובמקומו יצורף בלם חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully