וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד שלושה נדבקים בריאל מדריד, המשחק שלה מול צסק"א לא יידחה

עודכן לאחרונה: 22.12.2021 / 13:45

קורונה ביורוליג: הבלאנקוס הודיעו על עוד שלושה שחקנים שנדבקו, ההערכה שהמשחק בכל זאת יתקיים. יחד עם שחקן נוסף מקבוצת הכדורגל שנדבק, ריאל מדריד כבר עם 15 חיוביים

תקציר: מורסיה - ריאל מדריד 80:71/ספורט1

נמשכת מכת קורונה ביורוליג: אחרי שאתמול (שלישי) המשחק של אולימפיה מילאנו מול ז'לגיריס נדחה עקב המגיפה המתפשטת בקרב הקבוצה האיטלקית, עלה החשש שגם המשחק של ריאל מדריד מול צסק"א מוסקבה יידחה בעקבות שורה ארוכה של הידבקויות אצל הבלאנקוס מספרד, אך עם זאת נראה שהוא יתקיים כמתוכנן.

הלילה ריאל מדריד הודיעה על עוד שלושה נדבקים: אנתוני רנדולף, גרשון יאבוסלה וחואן נונייס. הם מצטרפים למאמן פאבלו לאסו שמושבת, לצד שלושה נדבקים נוספים: ונסן פוארייה, תומא הרטל ופאביין קוזר. כידוע, גם קבוצת הכדורגל של ריאל מדריד סובלת ממכת קורונה, עם שמונה (!) שחקני סגל שמושבתים בגלל הנגיף (דויד אלאבה הצטרף למודריץ', מרסלו, לונין, בייל, רודריגו, אסנסיו, איסקו). סך הכל בקבוצות הכדורגל והכדורסל של המועדון ישנם 15 (!) נדבקים.

דייויד אלאבה שחקן ריאל מדריד. רויטרס
הצטרף לרשימה. אלאבה/רויטרס
גרשון יאבוסלה שחקן ריאל מדריד. Roberto Finizio, GettyImages
הצטרף לרשימה. יאבוסלה/GettyImages, Roberto Finizio

אתמול ארבעה שחקנים של אולימפיה מילאנו, בנוסף לעוד שני חברי צוות, נמצאו חיוביים לנגיף, ולכן המשחק שלה מול ז'לגיריס נדחה. על פי הוראת משרד הבריאות האיטלקי, מילאנו למעשה הפסיקה את הפעילות שלה עד 27 בדצמבר, וגם משחק הצמרת שלה בליגה האיטלקית מול וירטוס בולוניה נדחה. למעשה, באיטליה העריכו אתמול שההדבקות במילאנו היו בגלל המפגש של הקבוצה בשבוע שעבר מול אותה ריאל מדריד, במשחק שבו הספרדים ניצחו 73:75.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully