וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה משוכנעת: "יכולנו להוציא יותר", מרמנטיני יימכר?

עודכן לאחרונה: 22.12.2021 / 8:56

תחושת פספוס מהתוצאה, שביעות רצון מהיכולת בחדרה: "פעם שנייה העונה שאנחנו מאוכזבים נגד מכבי חיפה, זה אומר הכול"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חדרה 0:1/ספורט1

בהפועל חדרה קיבלו באכזבה גדולה, את הפסד החוץ 1:0 אתמול (שלישי) נגד מכבי חיפה. למרות יחסי הכוחות והפערים בטבלה, על כר הדשא התפתח משחק שקול וחדרה היוותה יריב עיקש ממש עד שריקת הסיום. המאמן מנחם קורצקי, נשמע מאוכזב בסיום המשחק, אך חילק מחמאות רבות לשחקניו, בעיקר בנוגע למשחק ההגנה וכן בשל העובדה שהקבוצה לא התפרקה אחרי ספיגת השער הראשון.

"יכולנו להוציא יותר מהמשחק הזה", אמרו בחדרה, "זה היה פספוס גדול מצידנו. תפסנו את מכבי חיפה ביום לא גדול, גם בגלל שאנחנו עשינו את העבודה שלנו, אבל לא ניצלנו את המצבים שלנו בהתקפה. תכנית המשחק שלנו עבדה, אבל בסופו של דבר קשה לנצח כשאתה מחלק מתנות".

גורם נוסף בקבוצה הוסיף: "קיבלנו גול שלא מתאים לרמה שלנו. המחצית השנייה שלנו היתה טובה, והגענו למצבים שרצינו ותיכננו, אבל חייבים לשפר את המחץ בחלק הקדמי. פעם שנייה העונה שאנחנו מאוכזבים נגד מכבי חיפה, זה אומר הכול".

שחקן הפועל חדרה שובל גוזלן עם עומר פדידה. מאור אלקסלסי
כמעט הפתעה בחיפה. שחקני חדרה/מאור אלקסלסי

בקבוצה הביעו אכזבה גדולה מאוד מיכולתו של גוסטבו מרמנטיני. הברזילאי שמסיים את חוזהו בסיום העונה, לא מצליח להיכנס לקצב של כיבושים ובחדרה לא פוסלים את אופציית מכירתו כבר בינואר הקרוב. מספר קבוצות בליגת העל, ביניהן מכבי פתח תקוה, כבר גיששו בנוגע למרמנטיני ובחדרה אמרו את אותם דברים שנאמרים לגבי ג'ונתן סיסה: "אם תגיע הצעה ראויה שתהיה משתלמת להפועל חדרה, נשקול והכול פתוח". מבחינת ראשי המועדון גם סיסה כאמור עשוי להימכר, למרות ששידרג לפני מספר ימים את חוזהו וחתם לעונה נוספת במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully