וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 22.12: "פראן טורס יחתום בברצלונה בשעות הקרובות"

בספרד מדווחים ששחקן מנצ'סטר סיטי סיכם את מעברו לקטלאנים תמורת 55 מיליון יורו (לא כולל בונוסים). בלם ליברפול מככב ברשימה של אנצ'לוטי, אינטר תשלם כ-30 מיליון יורו על חלוץ ססואולו?

תקציר ה-2:2 בין טוטנהאם לליברפול/ספורט1

שמועות

* עסקת פראן טורס לברצלונה בדרך להיות רשמית. בספרד מדווחים ששחקן מנצ'סטר סיטי סגר את כל תנאיו במועדון והודעה רשמית עשויה לצאת בשעות הקרובות. סכום ההעברה צפוי להיות סביב ה-55 מיליון יורו ומשך החוזה יהיה חמש שנים.

* לפי "דיילי מייל", ריאל מדריד מתעניינת מאוד בבלם ליברפול ג'ו גומז ועשויה לפנות למועדון האנגלי לקראת הקיץ. גם אסטון וילה הוזכרה לאחרונה כמי שרוצה בגומז בן ה-24.

* באנגליה קושרים הבוקר את אברטון בשני שחקנים: פיליפה קוטיניו שברצלונה תשמח מאוד לשחרר ושכמובן מכיר היטב את מרסיסייד, והמגן הימני של ריינג'רס, ניית'ן פטרסון. בעוד הברזילאי מועמד להגיע בקיץ, בממלכה משוכנעים שהטופיז ינסו לצרף את פטרסון כבר בינואר.

* אינטר כבר חושבת על חיזוק לקראת הקיץ ולפי דיווחים באיטליה, ג'אנלוקה סקמאקה הוא כעת מטרת הרכש מספר 1 שלה לעונה הבאה. ההערכות הן שססואולו תדרוש על החלוץ הצעיר סכום של למעלה מ-30 מיליון יורו.

פיליפה קוטיניו שחקן ברצלונה. GettyImages
מכיר מצוין את מרסיסייד. קוטיניו/GettyImages

* רומא האיצה את המגעים עם אטאלנטה בנוגע לרמו פרוילר. הנראזורי כבר הודיעו שיממשו את האופציה להארכת חוזהו של הקשר השוויצרי, אבל הוא רוצה שינוי אחרי שש שנים בברגמו ורומא מועמדת בכירה לרכוש אותו תמורת כ-10 מיליון יורו.

* קשישטוף פיונטק עשוי להמשיך את נדודיו בליגה הטורקית. בגרמניה מספרים שגלאטסראיי מגבירה את העניין בחלוץ הפולני של הרטה ברלין, שלא ממש מצליח לשחזר את ההצלחה שלו מאז שעזב את גנואה לפני שנתיים.

* בריאן ברובי שעבר מאייאקס לר.ב. לייפציג בקיץ, קרוב מאוד לחזרה לקבוצת נעוריו. החלוץ ההולנדי בן ה-19 צפוי לשוב לאייאקס בהשאלה, כשייתכן שגם תהיה לה אופציית רכישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully